آمار به‌روزرسانی آیفون‌ها به iOS 17 نسبت به iOS 16 کاهش یافته است

آمار به‌روزرسانی آیفون‌ها به iOS 17 نسبت به iOS 16 افت یافته است


اپل داده‌های جدیدی انتشار کرده که مشخص می کند نرخ پذیرفتن iOS 17 توسط کاربران، در بازه وقتی شبیه پارسال، کمتر از iOS 16 بوده است. از آن‌سو، اما کاربران زیاد تر از iPadOS 16 از iPadOS 17 استقبال کرده‌اند.

آپدیت iOS 17 اکنون روی ۷۶ درصد از آیفون‌های معارفه‌شده در چهار سال تازه وجود دارد، درحالی‌که این آمار در بازه وقتی شبیه پارسال برای iOS 16 معادل ۸۱ درصد می بود. اگرچه این تفاوت چندان بزرگ به‌نظر نمی‌رسد، اما آیا می‌توان آن را به‌گفتن شکستی برای iOS 17 درنظر گرفت؟

هم‌اکنون تا این مدت نزدیک به ۲۰ درصد از آیفون‌هایی که در چهار سال قبل معارفه شده‌اند، از iOS 16 منفعت گیری می‌کنند. ۴ درصد از کاربران نیز از دیگر نسخه‌های این سیستم‌عامل منفعت گیری می‌کنند. اگر مبنای دستگاه‌ها را همه آیفون‌های حاضر در بازار درنظر بگیریم، سهم iOS 17 به ۶۶ درصد، iOS 16 به ۲۳ درصد و دیگر نسخه‌های قبلی مجموعاً به ۱۱ درصد می‌رسد.

ادامه مطلب
دومین دوره بورسیه تحصیلی همراه اول اغاز شد_اصفهانیا

نرخ پذیرفتن iOS 17 و iPadOS 17 توسط کاربران اپل

آمار به‌روزرسانی آیفون‌ها به iOS 17 نسبت به iOS 16 افت یافته است ۷

در سخن بگویید از iPadOS، شرایط برعکس است. تازه ترین آپدیت این سیستم‌عامل، یعنی iPadOS 17، زیاد تر از نسخه‌ای که در سال ۲۰۲۲ انتشار شده می بود، نظر کاربران را جلب کرده است. iPadOS 17 اکنون روی ۶۱ درصد از آیپدهای معارفه‌شده در چهار سال قبل نصب شده. iPadOS 16 با ۲۹ درصد و دیگر نسخه‌های قبلی با ۱۰ درصد در رده‌های بعدی قرار دارند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
با سختی اتحادیه اروپا حساب گسترش‌دهنده اپیک گیمز مجدد فعال شد

یک سال پیش، iPadOS 16 در این بازه وقتی تنها روی ۵۳ درصد از دستگاه‌های معارفه‌شده در چهار سال قبل وجود داشت، به این علت می‌بینید که جهش خوبی اتفاق افتاده است. اگر همه آیپدهای حاضر در بازار را درنظر بگیریم، ۵۳ درصد از آن‌ها از iPadOS 17 منفعت گیری می‌کنند، درحالی‌که ۲۹ درصد از iPadOS 16 و ۱۸ درصد از بقیه نسخه‌ها منفعت می‌برند.

گفتنی است که این رقم های هم چنان از دنیای اندروید زیاد بهتر است، چون تعداد و تنوع دستگاه‌های اپل نسبت به محصولات اندرویدی زیاد کمتر است.



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments