اپل ویژن پرو احتمالاً تا اواسط خردادماه در چین عرضه می‌شود

اپل ویژن پرو به گمان زیادً تا اواسط خردادماه در چین اراعه می‌بشود


گزارشی تازه به نقل از منبع های زنجیره فراهم حکایت از آن دارد که هدست اپل ویژن پرو در زودترین حالت، در ماه آوریل (فروردین) و در دیرترین حالت، در ماه مه (خرداد) داخل بازار چین خواهد شد. این هدست به‌تازگی تنها در ایالات‌متحده آمریکا اراعه شده، اما به‌زودی قرار است در چند سرزمین دیگر نیز رسماً به بازار بیاید.

بر پایه گزارش خبرگزاری Wall Street News، فرایند ثبت هدست ویژن پرو در وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین رو به آخر است. با تکمیل این مرحله، مسیر برای اراعه این هدست در این سرزمین بزرگ آسیایی هموار خواهد شد. بااین‌حال، انگارً اراعه ویژن پرو در ابتدا در این سرزمین محدود خواهد می بود.

اراعه هدست ویژن پرو در خارج از ایالات‌متحده آمریکا

اگرچه اپل از اراعه ویژن پرو در کشورهای دیگر در ماه‌های آینده خبر داده، اما به‌طور رسمی نام کشورها یا تاریخ اراعه اظهار نشده است. بااین‌حال، «مارک گرمن» از بلومبرگ نیز به نقل از منبع های آگاه خود حرف های می بود که فاصله بین اراعه در ایالات‌متحده و دیگر کشورها چندان طویل نخواهد شد.

ادامه مطلب
ایالت کالیفرنیا لایحه «حق جدایی از کار» در ساعات غیراداری را معارفه کرد_اصفهانیا
اپل ویژن پرو به گمان زیادً تا اواسط خردادماه در چین اراعه می‌بشود ۷

به حرف های گرمن، کوپرتینویی‌ها در مرحله نخست، درحال آماده‌سازی شرایط اراعه این هدست در بریتانیا و کانادا می باشند. سپس نوبت به اراعه در چند سرزمین اروپایی نظیر فرانسه و آلمان خواهد رسید. در آسیا نیز بعد از چین باید چشم به راه اراعه در ژاپن، هنگ‌کنگ و کره جنوبی باشیم.

«مینگ-چی کو»، تحلیلگر سرشناس امور اپل، پیش‌تر مدعی شده می بود که اراعه ویژن پرو در خارج از آمریکا پیش از کنفرانس گسترش‌دهندگان ۲۰۲۴ اغاز می‌بشود. به حرف های او، اپل در این کنفرانس می‌خواهد اطلاعاتی را با گسترش‌دهندگان جهانی خود در بین بگذارد و به‌ همین علت از قبل، اراعه در دیگر کشورها را اغاز خواهد کرد.

ادامه مطلب
مک‌بوک ایر M3 با درب بسته، نزدیک به 50 درصد از توان خود را از دست می‌دهد_اصفهانیا

از وقتی که هدست ویژن پرو روانه بازار شده، آزمایش‌های مختلفی ازجمله آزمایش دوام روی آن صورت گرفته است. این چنین وب‌سایت iFixit این دستگاه را کالبدشکافی کرده تا بتوانیم پیچیده‌ترین سخت‌افزار تاریخ اپل را ببینیم.



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments