جت سئو؛ جامع ترین ابزار آنالیز سایت ایرانی

جت سئو؛ جامع ترین ابزار آنالیز سایت ایرانی


سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درمورد محتوای آن ندارد.

آیا صاحب یک فروشگاه اینترنتی هستید یا این که تصمیم دارید خدمات خود را از طریق وبسایت اینترنتی به مخاطبان مقصد خود اراعه دهید؟ برای این نوشته قدم دوم بعد از راه اندازی یک وبسایت اینترنتی، در پیش گرفتن یک استراتژی کامل و دقیقِ سئو است. برای این کار شما باید از یک ابزار جامع سئو پشتیبانی بگیرید.

یک ابزار سئو در قسمت‌های زیر شما را پشتیبانی می‌کند:

  • تحقیق کلمات کلیدی‌ای که مخاطبان شما آن‌ها را جستجو می‌کنند
  • اشکار کردن رقبای مهم شما و تحلیل و بازدید آن‌ها
  • اراعه گزارش خطاهای فنی و محتوایی
  • اشکار کردن شکاف کلمات کلیدی
  • رهگیری رتبه کلمات کلیدی
ادامه مطلب
آیفون 15 پرو احتمالاً با 8 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای داخلی از راه می‌رسد

موارد بالا همه انها اهمیت بسیاری در رشد سئو سایت شما دارند، که انجام دادن آن‌ها بدون پشتیبانی گرفتن از یک ابزار جامع کار دشوار و زمان‌بری است. این چنین منفعت گیری از ابزارهای خارجی نیز به علت تحریم‌ها و قیمت ارز کار سختی است، بعد راه حل چیست؟

جت سئو؛ ابزار آنالیز سایتِ ایرانی

جت سئو یک ابزار آنالیز سایت و بازدید سئو سایت ایرانی است که در همه قسمت‌های مربوط به سئو می‌تواند شما را پشتیبانی کند. جت سئو مشکل پرداخت ارزی را برای کاربران ایرانی ندارد و داده‌های زیاد تر و بهتری را در زبان فارسی در قیاس با ابزارهای خارجی به کاربران خود اراعه می‌دهد. در ادامه به بازدید امکانات گوناگون ابزار جت سئو می‌پردازیم.

تحقیق کلمات کلیدی

جت سئو در قسمت «واژه گستر» خود به شما این امکان را می‌دهد که با داخل کردن کلمات عمومی مربوط به کسب و کارتان، فهمید شوید کاربران چه عبارت‌هایی را درمورد آن سرچ می‌کنند.

ادامه مطلب
نشانه‌های قلدری در محیط کار؛ پیامدها، روش مقابله فردی و سازمانی

برای مثال با داخل کردن کلمه «گوشی سامسونگ» می‌توانید لیست کلمات و عبارات کلیدی مرتبط با آن را مشاهده کنید:

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

این چنین می‌توانید در صورت نیاز از این کلمات خروجی اکسل دریافت کنید.

شکاف کلمات کلیدی

در قسمت «شکاف کلمات کلیدی» جت سئو، می‌توانید با انتخاب کردن رقبای خود در منوهای حاضر در این صفحه، کلمات جدیدی را اشکار کنید که رقبای شما بر روی آن‌ها کار کرده اند و رتبه دارند اما شما ندارید.

اکستنشن سئو برای مرورگرهای وب

جت سئو علاوه بر این که یک ابزار تحت وب است، یک افزونه سئو کروم و دیگر مرورگرها را دارد که کاملا رایگان است. شما با منفعت گیری از این افزونه می‌توانید همه موارد مربوط به سئوی داخلی صفحات گوناگون وب را مشاهده کنید. برای منفعت گیری از افزونه کافی است آن را بر روی مرورگر خود نصب کنید و بعد از نصب بر روی آیکون افزونه در مرورگر خود کلیک کنید تا امکانات پیشرفته و دلنشین آن را مشاهده کنید. موارد مختلفی همانند تگ گفتن، متای توضیحات، تگ کنونیکال، شدت صفحه، مسیر ریدایرکت و فایل robots را به راحتی و با یک کلیک می‌توانید مشاهده کنید.

ادامه مطلب
ماهواره‌های اسپیس‌ایکس می‌توانند میدان مغناطیسی زمین را ضعیف کنند
1707217955 613 جت سئو؛ جامع ترین ابزار آنالیز سایت ایرانی
جت سئو؛ جامع ترین ابزار آنالیز سایت ایرانی ۱۰

مشاهده خطاهای فنی و محتوایی

شما با منفعت گیری از جت سئو می‌توانید مشکلات فنی و محتوایی سایت خود را از نظر سئو اشکار کنید و جهت از بین بردن آن‌ها عمل کنید.

امکانات قسمت «خطاهای فنی»:

  • مشاهده صفحات یتیم یا orphan page
  • شدت صفحات
  • مشاهده آدرس صفحات noindex
  • مشاهده آدرس صفحات فاقد اسکیما
  • مشاهده صفحات بدون تگ کنونیکال
  • مشاهده ریدایرکت‌های ۳۰۱ و ۳۰۲
  • یافتن صفحات ۴۰۴

امکانات قسمت «خطاهای محتوایی»:

  • اشکار کردن صفحات فاقد گفتن
  • اشکار کردن صفحات فاقد متای توضیحات
  • اشکار کردن صفحات شبیه یا Duplicate Content
  • بازدید و نمایش صفحات با گفتن تکراری
  • صفحات دارای تصاویر بدون خصوصیت alt

تجزیه و تحلیل رقیب ها

قسمت «تحلیل رقیب ها»ی جت سئو چهار گزارش زیاد دلنشین و کاربردی دارد که بین ابزارهای شبیه ایرانی کاملا منحصر به فرد است.

ادامه مطلب
عکس روز ناسا: پرتره NGC 1055

بک لینک رقیب ها

تازه ترین و دلنشین‌ترین گزارش در تحلیل رقیب ها که به شما پشتیبانی می‌کند بک لینک‌های رقبای خود را بیابید. شما با منفعت گیری از این قسمت از جت سئو دیگر نیاز به تهیه اشتراک ابزارهای خارجی را ندارید.

دیده بان رقیب ها

در این قسمت جت‌سئو با دقت به حوزه فعالیت شما و کلمات کلیدی مهم سایت، رقیب هایی که در همین حوزه فعالیت می کنند و بر روی این کلمات رتبه های خوبی دارند را به شما معارفه و رتبه سایت ها را در جت سئو به شما نمایش می‌دهد.

کلمات کلیدی رقیب ها

این قسمت به شما این امکان را می‌دهد تا با داخل کردن یک دامنه (خودتان یا رقیبتان) از مقدار سهم بازار هر سایت خبر اشکار کرده و لیستی از کلمات کلیدی که سایت داخل شده بر روی آن‌ها کار کرده و رتبه دارد را احتیاط کنید.

ادامه مطلب
لوگو رسمی سیستم عامل HyperOS شیائومی انتشار شد

صفحات برتر رقیب ها

در این قسمت با داخل کردن آدرس سایت رقیب، می‌توانید صفحات برتری که دارای کلماتی با رتبه متوسط کمتر از ۱۰۰ می باشند را در کنار تعداد بک‌لینک‌ها مشاهده کنید. برای بازدید جزئیات زیاد تر از کلمات کلیدی صفحه موردنظر، می‌توانید روی «کلمات کلیدی» کلیک کرده و از گزارش کلمات کلیدی URL منفعت گیری کنید.

جمع بندی

در این مقاله به معارفه قسمت‌های گوناگون ابزار جت سئو پرداختیم. جت سئو با اراعه اطلاعات دقیق و جامع در رابطه کارکرد وب سایت، به کسب و کارهای اینترنتی پشتیبانی می‌کند تا نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کرده و استراتژی های مؤثری برای بهبود سئو و افزایش ترافیک ارگانیک اتخاذ کنند. این کار به رشد کسب و کار و دستیابی به اهداف تجاری پشتیبانی می‌کند.



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments