یک تردید بزرگ؛ اوسمار می‌تواند پرسپولیس را جمع کند؟ » اصفهان امروز آنلاین

یک تردید بزرگ؛ اوسمار می‌تواند پرسپولیس را جمع کند؟ » اصفهانیا


به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ بعد از قطعی شدن جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس، در نهایت اوسمار ویرا دستیار او به سمت سرمربیگری پرسپولیس رسید که یقیناً این انتخاب با عکس العمل‌های منفی مواجه شد، چرا که هواداران پرسپولیس باور داشتند این تیم نیاز به یک مربی خارجی نقل دارد نه فردی که هیچگاه به گفتن سرمربی در تیم بزرگی کار نکرده است. با این همه ویرا کار خود را در بین هجمه شدید اغاز کرده و چالش بزرگی اینده دارد چرا که این مربی برزیلی باید در اولین قدم تیمش را در لیگ برتر هدایت کند و در اراک به مصاف تیم منقلب شده آلومینیوم برود.

به نوشته فارس، خارج از انتقادهایی که به ویرا از سوی هواداران پرسپولیس داخل شده نوشته فرد دیگر وجود دارد که برای این مربی یک چالش سخت خواهد می بود و آن این که برخی از بازیکنان این تیم باور دارند این مربی برزیلی برای هدایت پرسپولیس به گفتن نفر اول کاریزماتیک نیست و در این چنین شرایطی برای کار کردن در تیم بزرگی همانند پرسپولیس او قطعاً با بازیکنان دچار مشکل خواهد شد.

ادامه مطلب
طارمی پاسپورت پرتغالی می‌گیرد! » اصفهانیا

در نیم فصل اول که گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس می بود در یکی دو بازی، بازیکنانی که معاوضه شده بودند در رختکن حرکت عجیبی نسبت به ویرا انجام داده بودند و اکنون اشکار نیست که این مربی برزیلی در این شرایط که قرار است به گفتن نفر اول کار کند قادر خواهد می بود علاوه بر مسائل فنی، مسائل حاشیه‌ای را در تیم مدیریت کند یا نه؟ بازیکنان پرسپولیس در یک فصل و نیم تازه چندین دفعه از کاریزماتیک نبودن ویرا سخن بگویید کرده بودند و در این شرایط به نظر می‌رسد که هواداران پرسپولیس در نیم‌فصل دوم باید چشم به راه حاشیه‌های بسیاری باشند. ویرا در چالش سختی قرار گرفته و احتمالا خودش بهتر از هر فردی بداند در این حالت، عدم نتیجه‌گیری زیاد سریعتر از آخر فصل او را راهی کشورش خواهد کرد.

ادامه مطلب
عراقی ها برای استقلال پنالتی نمی گرفتند، خبری از پول نبوده است! » اصفهانیا

جدایی ۲ پرسپولیسی قطعی شد

عکس العمل مهاجم مازاد استقلال؛ قرارداد دارم و جدا نمی‌شوم!

تنگنا در قضیه جذب هافبک در پرسپولیس

۲۵۴ ۲۵۱



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments