صحبت‌های قلعه‌نویی پس از حذف از جام ملت‌های آسیا » اصفهان امروز آنلاین

سخن بگویید‌های قلعه‌نویی بعد از حذف از جام ملت‌های آسیا » اصفهانیا


به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، در نشست خبری بعد از ناکامی ایران روبه رو قطر در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: قبل از هر چیز از مردم ایران معذرت‌خواهی می‌کنم. ما باید امروز مردم را خوشحال می‌کردیم و به فینال می‌رفتیم ولی شانس با ما نبوده است. فکر می‌کنم یکی از بازی‌های خوبمان را در نیمه دوم انجام دادیم. از بازیکنانم ممنونم. احتمالا یکی از بهترین بازی‌هایشان را انجام دادند. فوتبال همین است. اگر از موقعیت‌هایتان منفعت گیری نکنید، تنبیه می‌شوید. هنگامی بازی ۲ بر ۲ شد به جز پنج دقیقه سپس از آن توپ دست ما می بود. به تیم قطر هم تبریک می‌گویم. اگر نزنی می‌خوری. من نمی‌توانم از بازیکنان عیب فنی بگیرم. با این حال هم بدشانس بودیم و هم از موقعیت‌هایمان منفعت گیری نکردیم.

او درمورد دلایل ناکامی ممتد ایران در بازی‌های مهم او گفت: ما عیب فنی از این بازی نمی‌توانیم بگیریم. ما موقعیت‌های بسیاری تشکیل کردیم ولی توپ‌هایمان تبدیل به گل نشد. چرا تیم ما نمی‌تواند ببرد؟ فوتبال همین است. ژاپن،‌ کره و عربستان هم با آن همه اندوخته‌گذاری حذف شدند. من از فردی نمی‌توانم عیب بگیرم و تقصیر کار باخت من هستم. اگر او گفت و گو فنی باشد ما باید با اختلاف چهار، پنج گل می‌بردیم. این که روی یک حادثه به گل رسیدند، او گفت و گو فرد دیگر است. او گفت و گو ساختارسازی هم باید در زمان فرد دیگر سخن بگویید کنیم. امشب یکی از شب‌های بد زندگی من است و باید به سال ۲۰۰۷ برگردیم.

ادامه مطلب
وجود فوتبالیست معروف در ویدئوی تبلیغاتی گوگل! » اصفهانیا

سرمربی تیم‌ملی درمورد معاوضه نشدن مهدی طارمی در نیمه دوم به علت کارکرد ضعیفش در این بازی فرمود: هنگامی بخواهید معاوضه کنید، دو حالت دارید. یا این که تیم شما روال خوبی ندارد که باید تحول سیستم بدهید. خودتان قضاوت کنید؛ قبل از گلی که خوردیم باید سه، چهار گل جلو می‌افتادیم. مهدی طارمی هم بد بازی نمی‌کرد و با جابجایی‌هایش با سردار توانست موقعیت تشکیل کند. بازیکن بزرگ اگر خوب نباشد باید معاوضه بشود ولی هنگامی تیم خوب کار کند، نباید معاوضه کنیم. اگر مهدی طارمی را معاوضه می‌کردیم و گل می‌خوردیم، همین علت باختمان می‌شد. من نمی‌توانم عیب فنی از نیمه دوم بگیرم. ما دچار بدشانسی شدیم. ما چندین موقعیت داشتیم. به نظرم دروازه‌بان قطر باید بهترین بازیکن می‌شد. بدشانسی زیاد داشتیم همانند همان توپی که به دیرک خورد و به بیرون رفت. موقعی باید معاوضه کنید که تیم‌تان روال خوبی ندارد همانند نیمه اول. مهدی طارمی ماموریت‌اش را که به عمق زدن در جریان بازی می بود به همراه سردار آزمون خوب انجام داد.

ادامه مطلب
ترکیب پرسپولیس روبه رو پیکان؛ خروج ستاره دربی از ترکیب » اصفهانیا

قلعه‌نویی در ادامه درمورد کارکرد خط دفاعی ایران و منفعت گیری نکردن از مدافعان جوان در جام ملت‌ها همانند حزباوی فرمود: شما همین چهار روز پیش در بازی با ژاپن از همه چیز تعریف کردید چرا که موقعیتی به آنها ندادیم. گل اول کمانه کرد، گل سوم هم که شوت حریف پاس گل شد و رامین یک سانتی متر آفساید را پر کرد. تغییرات احتیاج به زمان دارد. اگر با یک ترکیب جوان می‌باختیم باید از نظر روحی و روانی آنها را درست می‌کردیم. من از ساختار دفاعی‌مان راضی هستم. گل‌هایی که خوردیم استثنایی می بود. اینها به خط دفاعی ربطی ندارد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
عکس‌| تهدید بزرگ علی دایی در قطر! » اصفهانیا

او درمورد برنامه بعدی‌اش در تیم‌ملی فرمود: باز هم من خدمت شما عرض می‌کنم که باید از بازیکنانم سپاس کنیم. ما یک تورنمنت خوب داشتیم ولی شانس با ما یار نبوده است. اکثر گل‌هایی که خوردیم بدشانسی بوده است. دیگر ما از الان باید به فکر تغییرات باشیم و باید یکسری نیروهای جوان‌تر داخل چرخه تیم‌ملی کنیم و بتوانیم تغییرات بالای ۶۰ درصد داشته باشیم که هم تیم جوان شده باشد و هم از نظر نتیجه عقب نیفتیم. اکثر لژیونرهای ما هنگامی به اردو آمدند می‌توانستند دو بازی برای باشگاهشان انجام بدهند ولی از همان روز اول آمدند چون تیم ملی برایشان مهم می بود. واقعا یک ماه است که این بازیکنان همه فکر و ذکرشان تیم‌ملی و مردم می بود ولی امروز اوج بدشانسی هم می بود. اگر عیب فنی بوده مسئولیتش با من است. اگر توپ به گل تبدیل شده می بود، سوال‌ها متفاوت می بود. این قانون فوتبال است، هنگامی نبرید رسانه‌ها باید شما را مورد سوال قرار دهید. اگر قرار است فردی معذرت خواهی کند، آن فرد من هستم. ایرادی اگر هست با من است.

ادامه مطلب
پسرخاله حسن یزدانی در لیست خرید پرسپولیس! » اصفهانیا

سرمربی تیم‌ملی در جواب به این سوال که آیا از تیم قطر آنالیز نادرست داشته که در نیمه دوم تحول تاکتیک داد و مهدی طارمی را به دروازه نزدیک‌تر کرد؟ او گفت: من اگر نادرست نکنم، ما دو تحول نسبت به بازی ژاپن داشتیم. به نظرم آنالیز درستی داشتیم و دو موقعیت تشکیل کردیم. ما یکی، دو موقعیت تشکیل کردیم. ما با همان سیستم بازی با ژاپن را بازی کردیم و تغییراتی نداشتیم. من در کنفرانس قبل از بازی هم گفتم که میلاد محمدی و محبی برای این که در بازی ژاپن زیاد دویدند، نتوانستیم از آنها از ابتدا بازی بگیریم. در نیمه دوم مهدی طارمی را به سردار نزدیک کردیم که زیاد تر موقعیت تشکیل کرد. ما آنالیز خوبی از قطر داشتیم. باز هم می‌گویم که این فوتبال است. من فکر می‌کنم این بازی زیاد تر از همه بازی‌هایمان موقعیت داشتیم ولی توپ‌هایمان به گل تبدیل نشد.

ادامه مطلب
سقوط آزاد در هانگژو! » اصفهان امروز آنلاین

ادامه دارد…

۲۵۸ ۲۵۸

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments