ماجرای آزاد کردن زندانی توسط مهدی طارمی که کسی از آن خبر ندارد!

ماجرای آزاد کردن زندانی توسط مهدی طارمی که فردی از آن خبر ندارد!


سپهر ستاری: بدون شک مهدی طارمی در چند سال تازه با اهمیت ترین ستاره فوتبال ایران بوده که توانسته با کارکرد فوق الاده که داشته نام خودش را در سطح اول فوتبال اروپا نقل کند. طارمی در رده ملی هم با پیراهن ایران نمایش بسیار‌ای داشته و گل‌های حساسی را به ثمر رسانده است. او این روزها با تیم ملی در جام ملت‌های آسیا وجود دارد و در تلاش است تا همراه با دیگر ملی‌پوشان حسرت ۴۷ ساله ایران را به آخر رساند و با جام قهرمانی به سرزمین برگردد.

یکی از افرادی که نقش اختصاصی‌ای در رشد مهدی طارمی و تبدیل شدن او به یک ستاره ایفا کرده، پدر او علیرضا طارمی است. پدر مهدی طارمی یکی از پیشکسوتان نقل فوتبال بوشهر است که سابقه کاپیتانی در تیم پاس را هم در کارنامه دارد و سال‌ها در بوشهر بازی کرده و به مربیگری پرداخته است. مهدی طارمی هم فوتبال خود را همراه با پدرش که لقب علیشاه را در بوشهر دارد، سپری کرد.

ادامه مطلب
درگیری پرسپولیسی اسبق در تمرین » اصفهانیا

علیشاه طارمی در گفتگوی اختصاصی با خبرآنلاین درمورد وجود فرزندش در جام ملت‌های آسیا و اتفاقات گوناگون او در تیم ملی سخن بگویید کرد که در ادامه می‌خوانید:

از کارکرد مهدی در جام ملت‌ها راضی هستید؟

به نظر من که خوب کار کرده و امیدوارم با قهرمانی برگردد.

خودتان تا این مدت برای تماشای بازی‌ها به قطر نرفته‌اید؟

نه متاسفانه ما مقداری دچار بودیم و نتوانستیم برویم و ان‌شالله اگر به فینال رسیدند می‌رویم.

بازی‌ها را تنها می‌بینید یا با فامیل جمع می‌شوید؟ میانه بازی استرس دارید؟

ادامه مطلب
عکس| پیام قهرمان مستر المپیا برای هادی چوپان » اصفهان امروز آنلاین

نه در خانه تماشا می‌کنیم. ما خودمان مربی هستیم و زیاد استرس نداریم و اثری نمی‌گذارد.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

در بازی با سوریه هم مهدی اخراج شد چه حس و حالی داشتید؟

خب دلواپس بودیم چون مردم هم غمگین خواهد شد و ما هم زیاد تر از بقیه غمگین شدیم.

به نظرتان ایران قهرمان می‌بشود؟

فوتبال زیاد قابل پیش‌بینی نیست و اتفاقاتی می‌افتد که فردی باور نمی‌کند. با دقت به بازی که روبه رو ژاپن انجام دادند امیدواریم که نتیجه زیاد خوبی بگیرند و قهرمان شوند.

بازیکنان بوشهری هم در جام ملت‌ها کارکرد فوق الاده داشتند و در کنار پسر شما، محمد محبی و مهدی قایدی هم گل زدند. موضوعی که نشان داد بوشهر چه مقدار توانایی های خوبی دارد ولی اکنون شگفت است که تیمی از این منطقه در لیگ برتر وجود ندارد!

ادامه مطلب
پیشنهاد دربی در قطر شرم‌آور است » اصفهان امروز آنلاین

بله متاسفانه اینجا توانایی های خوبی هست ولی مدیریت کارآمدی نداشتیم. باشگاه‌های بزرگ شهر کارکرد چندان خوبی نداشتند. در رده پایه همیشه بازیکنان خوبی بودند ولی خود باشگاه‌های استان منفعت گیری نمی‌کردند و از بیرون بازیکن می‌آوردند ولی از بازیکنان بااستعداد منفعت گیری نمی‌کردند. این نوشته به فوتبال این شهر زیاد ضربه زد و عامل آن ضعف مدیریتی می بود.

مشکلات مالی چطور؟ تاثیرگذار می بود؟

اکثر تیم‌ها خب مشکلات مالی دارند ولی اینجا به گفتن پایگاه اقتصادی معروف شده و شرکت‌های ثروتمندی می باشند و یکی، دو بار هم حمایتکردند. از ایرانجوان و شاهین حمایتکردند ولی خوب مدیریت نشد و آن‌ها هم پشیمان شدند و تیم‌داری نمی‌کنند. الان فقط پارس جنوبی هست که در لیگ یک تیم‌داری می‌کند. کلا همیشه از بیرون می‌آورند.

این نوشته در اغاز راه روی روال پیشرفت طارمی هم تاثیرگذار می بود.

ادامه مطلب
عکس‌| دعوا عراقی‌ها به فغانی بعد از حذف جنجالی/علیرضا کامنت‌هایش را بست

بله دقیقا.

شما خودتان مربی هستید؛ چه مقدار به مهدی درمورد فوتبال و سبک بازی‌اش پیشنهاد می‌کنید؟ کلا چه مقدار درمورد فوتبال سخن بگویید می‌کنید؟

مهدی از بچگی با خودم می بود و مربی‌اش بودم از رده پایه تا بزرگسالی با او بودم و مشورت می‌کرد و کارهایش را می‌کردم. الان ولی به جایی رسیده که نیاز ندارد پیشنهاد‌ای کنم یا با او درمورد فوتبال سخن بگویید کنم.

یک ویژگی بازی فرزندتان پنالتی گرفتن اوست که واقعا در آن تبحر دارد. این نوشته یقیناً برخی اوقات علتمی‌بشود داوران حس کنند تمارض کرده و کارت زرد بدهند که در بازی با سوریه هم این اتفاق رقم خورد. تا اکنون به او نگفتید که مواظب باشد؟

این یک چیز ذاتی است و از ۸-۹ سالگی همین روش بازی را داشت. هنگامی پا به توپ می‌شد، خوب پنالتی می‌گرفت و در وجودش هست و نمی‌توانم بگویم رها کند. می‌گویند او تمارض می‌کند ولی اینطوری نیست و کمتر می‌بشود که بخواهد تمارض کند و این روش بازی‌اش است. طوری عمل می‌کند که دفاع ناچار بشود روی او اشتباه کند.

ادامه مطلب
پیش بینی جایگاه ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ » اصفهانیا

ماجرای آزاد کردن زندانی توسط مهدی طارمی که کسی از آن خبر ندارد!

برای قهرمانی ایران یا آقای گلی مهدی نذر کردید؟

مهدی از هنگامی به اروپا رفته زیاد به مردم شهرش پشتیبانی کند و این که فقط برای قهرمانی کاری کنیم نه نبوده است. در این چند برای مثال به نانوایی بگوییم نان رایگان بدهد یا زندانی که نیاز دارد آزاد کنیم و این کارها را خودش می‌کند.

شما در کادر فنی تیم ملی ۷ نفره وجود دارید. آنجا شرایط چطور است؟

قرار است مسابقات قهرمانی سرزمین در تهران برگزار بشود و استان‌ها مشغول تمرینات می باشند و فکر کنم ۱۳ تیم شرکت خواهند کرد. اقای رعدی، سرمربی محترم تیم و ما بازی‌ها را از نزدیک می‌بینیم که اگر توانایی خوبی باشد دعوت کنیم.

۲۵۸ ۲۵۸



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments