آیفون تاشو

اپل به گمان زیادً روی دو نمونه اولیه آیفون تاشو کار می‌کند


زمان‌ها است ناظر انتشار کردن شایعه ها درمورد آیفون تاشو اپل هستیم و اکنون گزارشی تازه ادعا می‌کند که اپل مشغول ساخت دو نمونه اولیه از آیفون تاشو است. این تلفنهای هوشمند انگارً از طراحی شبیه تلفنهای سری گلکسی زد فلیپ سامسونگ منفعت می‌برند.

با وجود گزارش امروز، نمی‌توان چشم به راه اراعه تلفنهای تاشو اپل در آینده نزدیک می بود. درحقیقت این گزارش قبول می‌کند که اپل مشغول کار روی این سبک تلفنهای هوشمند است. انتظار می‌رود ۲۰۲۶ زودترین سال ممکن برای اراعه آیفون یا آیفون‌های تاشو باشد، یقیناً اگر همه چیز مطابق برنامه پیش برود.

حرف های می‌بشود اپل با یک فراهم‌کننده آسیایی برای تشکیل قطعات گوشی تاشو مذاکره کرده است، بااین‌حال هر زمان امکان لغو پروژه وجود دارد؛ چرا که کوپرتینویی‌ها استانداردهای بالایی را جستوجو می‌کنند.

ادامه مطلب
اپل مجموعه جدیدی از آموزش‌های کدنویسی Swift را به‌طور رایگان انتشار کرد_اصفهانیا

آیفون تاشو در راه است

اپل در سال ۲۰۱۸ به‌جستوجو تشکیل گوشی تاشو می بود که یکی از آن‌ها زمان بسته‌بودن ضخامتی در حد آیفون‌های عادی امروزی داشت. بااین‌حال فناوری باتری و نمایشگر در آن سال در حد انتظار اپل پیشرفت نکرده می بود. به نظر می‌رسد که اپل به‌جستوجو منفعت گیری از نمایشگر بزرگ‌تر در قسمت بیرونی دستگاه است که این سبک طراحی با گوشی هوشمندی همانند گلکسی زد فلیپ متفاوت است. یقیناً این سبک طراحی منطقی نیست و به گمان زیادً درنهایت با یک طراحی استاندارد مواجه می‌شویم.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
به‌زودی دو طرح اشتراکی جدید به ایکس اضافه می‌شود

در سال۲۰۲۰ اپل گسترش آیفون تاشو را متوقف کرد و به‌جای آن تصمیم گرفت روی آیپد تاشو تمرکز کند؛ محصولی که انتظار می‌رود سال ۲۰۲۶ از راه برسد. اکنون با گزارش امروز به نظر می‌رسد اپل روی هر دو محصول به‌طور هم‌زمان کار می‌کند.

اکنون مهندسان اپل درحال تلاش برای ازبین‌بردن چین‌خوردگی نمایشگر می باشند و این چنین می‌خواهند لولایی برای بسته‌شدن بدون فاصله صفحه‌نمایش طراحی کنند. درحالی‌که ال‌جی و سامسونگ برای آیپد تاشو پنل می‌سازند، تا این مدت سازنده نمایشگر آیفون تاشو اشکار نشده است. با دقت به فاصله بسیاری که تا معارفه گوشی تاشو اپل داریم، باید چشم به راه انتشار کردن گزارش‌های بیشتری درمورد آن باشیم.



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

ادامه مطلب
بازی فورتنایت تا اواخر سال 2024 در اتحادیه اروپا برای آیپد انتشار می‌شود_اصفهانیا

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments