جنجال خیابانی روی آنتن زنده؛ کنایه عجیب و تند به امیر قلعه‌نویی!

جنجال خیابانی روی آنتن زنده؛ کنایه شگفت و تند به امیر قلعه‌نویی!


به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ ساعاتی بعد از ناکامی تیم ملی ایران روبه رو قطر در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا و ادامه ناکامی ایران در صعود به فینال این رقابت‌ها، جواد خیابانی با چهره‌ای مغموم در یک برنامه صبحگاهی حاضر شد و با قیاس شرایط و امکانات فوتبال قطر و فوتبال ایران، به انتقاد تند از مسئولان ورزش سرزمین پرداخت.

به گزارش افتاب وطن، اما در شرایطی که سخن بگویید‌های خیابانی به آخر نرسیده می بود، مجری برنامه سخن بگویید‌های او را قطع کرد و در تلاش می بود تا او را آرام کند و برنامه را با شرایط بهتری پیش ببرد که این نوشته عکس العمل خیابانی را به جستوجو داشت و علتشد او جملاتی کنایه آمیز به زبان بیاورد.

گفتگوی مجری برنامه و خیابانی به شکل زیر جستوجو شد:

ادامه مطلب
عکس| رونمایی از مدال قهرمانی استقلال در آسیا » اصفهانیا

مجری: صلوات بفرستید.
خیابانی: چه شده؟ قرار شده حرص نخوریم؟
مجری: صلوات بفرستید. این دلسوزی شما زیاد برای من قابل ستایش است.‌ من می‌بینیم دارید می‌لرزید و رنگ‌تان پریده است. به نشاط اشاره کردید، اتفاقا امروز…
خیابانی: خانم صادقی، اجازه بدهید حرفم را بزنم
تلفنات را بردار
مجری: آقای خیابانی نگاه کنید…
خیابانی: گوشی در گوشش است و نمی‌بشود دیگر. تهیه‌کننده هم آن طرف خط است و دارد می‌گوید…
مجری: امروز عید است و من دلم نمی‌آید امروز را تلخ کنیم.
خیابانی: باشه، برویم. آفرین تیم ملی فوتبال، بچه‌ها شاهکار کردید. امیر قلعه‌نویی، تو بهترین مربی تاریخ هستی. وزیر ورزش، تو بهترین وزیر ورزش دنیا هستی. برویم.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
رونمایی از خرید تازه شمس‌آذر قزوین » اصفهانیا

خیابانی یقیناً در ادامه برنامه هم زیاد غمگین به نظر می‌رسید و تلاش می‌کرد با لحن آرام‌تری انتقادات خود را نقل کند و به گله های از مسئولان ورزش ایران پرداخت.

۲۵۸ ۲۵۸



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments