عکس‌| پیام تلخ سردار پس از حذف؛ ما را ببخشید!

عکس‌| مطلب تلخ سردار بعد از حذف؛ ما را ببخشید! » اصفهانیا


به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ تیم ملی ایران دیروز (چهارشنبه) با نتیجه ۳-۲ روبه رو قطر ناکامی خورد و موفق نشد به فینال جام ملت‌های آسیا صعود کند.

سردار آزمون، مهاجم تیم ملی که گل اول ایران روبه رو قطر را زد، بعد از حذف از جام ملت‌ها پستی در صفحه اینستاگرامش انتشار کرد و نوشت:

«در دوران فوتبالم کم باخت ندیدم‌ و کم روز بد نداشتم و این چنین کم با تیمم از دور مسابقات کنار نرفتم اما این یکی به نسبت قبلی‌ها حس زیاد بدتری داشت. یک حس بیشتر از اندازه تلخ که با گذشت یک روز از بازی تا این مدت نتوانستم با خودم بابت از دست دادن این مسابقه کنار بیایم. اول بازی هنگامی آن جام بزرگ را پشت سر ما و قطری‌ها گذاشته بودند پیش خودم فکر می‌کردم این همان کاپی است که باید در دست های ما بالا برود ولی همه دیدید چی شد و متاسفانه نشد که بشود. اصلا دوست ندارم بگویم که ما تلاش خودمان را کردیم، حتی اگر اینطور بوده باشد. ما نتوانستیم این جام بزرگ را که تبدیل به آرزوی چند ساله‌مان شده می بود ببریم به این علت حتی اگر بازی خوبی هم کرده باشیم حرفی باقی نمی‌ماند. حتی امید ابراهیمی هم خداحافظی کرد که ناراحتی این باخت را برایمان دو چندان کرد. امید جزو افرادی می بود که این حق را داشت که شنبه شب با این جام عکس بگیرد، همانند همه ما… حیف شد، مردم گرامی ایران شما تنها و بزرگ‌ترین انگیزه ما برای دویدن، جنگیدن و بودن هستید. ما را ببخشید و بدانید که نیرومندتر برمی‌گردیم و جبران می‌کنیم.»

ادامه مطلب
عکس‌| ستاره تاریخ‌ساز ایران در شیکاگو آمریکا » اصفهان امروز آنلاین

۲۵۸ ۲۵۸



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments