گوشی‌های لنوو به هوش مصنوعی شرکت چینی بایدو مجهز می‌شوند

تلفنهای لنوو به هوش مصنوعی شرکت چینی بایدو تجهیزخواهد شد


شرکت چینی بایدو (Baidu) همکاری جدیدی را با لنوو اغاز کرده است تا فناوری هوش مصنوعی خود را روی تلفنهای هوشمند این شرکت به کار گیرد.

سخنگوی Baidu مستقر در پکن به رویترز او گفت که با این همکاری، لنوو از هوش مصنوعی Ernie در محصولات خود منفعت گیری خواهد کرد. لنوو علاوه بر تلفنهای برند خود، این چنین صاحب برند گوشی موتورولا است. «ارنی» تا بحال از طریق مرورگر و استور لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌های لنوو در دسترس کاربران قرار داشته است.

منفعت گیری از هوش مصنوعی بایدو در تلفنهای لنوو

تلفنهای لنوو به هوش مصنوعی شرکت چینی بایدو تجهیزخواهد شد ۱۲

از زمان راه‌اندازی اولیه ChatGPT، هوش مصنوعی برتری مهم تعداد بسیاری از شرکت‌های صنعت فناوری بوده است. به همین صورت نیز تولیدکنندگان تلفنهای هوشمند خود را به برخی از ویژگی‌های هوش مصنوعی همانند چت‌بات و ترجمه همزمان تجهیزکرده‌اند که این نوشته در حال تبدیل‌شدن به یک روال جهانی تازه برای بازار موبایل است.

ادامه مطلب
وزارت صمت از تامین ارز خودروهای مونتاژی خبر داد

گوگل با تلفنهای پیکسل و فناوری‌های مبتنی بر ابری خود، در بازار تلفنهای تجهیزبه هوش مصنوعی پیشتاز است و در همین حال، اپل نیز در تلاش است تا بتواند مدل‌های هوش مصنوعی خود را به آیفون بیاورد و اخیراً از یک مدل برای ویرایش عکس رونمایی کرده می بود.

1707582917 508 تلفنهای لنوو به هوش مصنوعی شرکت چینی بایدو تجهیزخواهد شد
تلفنهای لنوو به هوش مصنوعی شرکت چینی بایدو تجهیزخواهد شد ۱۳

شرکت تحقیقاتی کانالیس اخیراً حرف های می بود که انتظار دارد ۵ درصد از تلفنهای هوشمندی که سال ۲۰۲۴ در سراسر جهان فروخته خواهد شد (یا ۶۰ میلیون دستگاه)، موبایل‌های دارای قابلیت هوش مصنوعی باشند. سامسونگ از جمله شرکت‌هایی است که به تازگی تلفنهای پرچمدار خود را به قابلیت‌های هوش مصنوعی تجهیزکرده است.

ادامه مطلب
هابل تصویری با رنگ واقعی از سحابی N11A گرفت_اصفهانیا

اما سرویس‌های هوش مصنوعی که توسط شرکت‌های آمریکایی همانند OpenAI، سازنده ChatGPT و حتی گوگل اراعه خواهد شد، در چین در دسترس نیستند. چین نیز به‌نوبه‌خود در این عرصه پیشرفت‌هایی کرده است و اکنون انگارً بیشتر از ۲۰۰ مدل هوش مصنوعی از شرکت‌هایی همانند بایدو و گروه علی‌بابا (Alibaba) در اختیار دارد.



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments