عکس| عکس کمتر دیده شده از تقابل دو ستاره دنیای فوتبال

عکس| عکس کمتر دیده شده از تقابل دو ستاره دنیای فوتبال » اصفهانیا


به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ کوین دی بروینه روزگاری در تیم ولفسبورگ در فوتبال آلمان وجود داشت و در آن باشگاه روبه رو بایرن مونیخ قرار گرفته است. دلنشین این که در آن زمان سرمربی بایرن مونیخ پپ گواردیولا می بود و کوین دی بروینه روبه رو مربی جاری خود قرار می گرفت.

کوین دی بروینه در فصل ۲۰۱۴/۱۵ در ولفسبورگ وجود داشته است. او یک بار در بوندسلیگا موفق شد روبه رو بایرن مونیخ دبل کند. در آن دیدار ولفسبورگ توانست با نتیجه چهار بر یک بایرن مونیخ را ناکامی بدهد.

در یک بازی دیگر هم که در سوپرکاپ آلمان برگزار می شد، بایرن مونیخ و ولفسبورگ به تساوی یک بر یک رسیدند و در نهایت در این بازی ولفسبورگ موفق شد با نتیجه ۵ بر ۴ بایرن مونیخ را ناکامی بدهد. در آن بازی آرین روبن تک گل بایرن مونیخ را به ثمر رساند.

ادامه مطلب
صفحه نخست روزنامه‌های امروز اصفهان پنجشنبه 31 خرداد 1403

کوین دی بروینه و آرین روبن در فوتبال آلمان به مصاف هم رفته اند. یقیناً آرین روبن دوران زیاد بیشتری را نسبت به کوین دی بروینه در فوتبال آلمان سپری کرده است. آرین روبن از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۹ بازیکن بایرن مونیخ بوده است.

۲۵۷ ۲۵۱

۲۵۷ ۲۵۱



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

ادامه مطلب
عکس| استایل تازه تینا آخوند تبار زمان تمرین » اصفهانیا

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments