مشخصات کلیدی شیائومی 14 اولترا لو رفت

مشخصات کلیدی شیائومی ۱۴ اولترا لو رفت


شیائومی هفته قبل خبرداد که ۶ اسفند از تلفنهای سری ۱۴ برای بازار جهانی پرده برمی‌دارد. این تلفنها قبلاً در چین معارفه شده بودند، اما تا این مدت مدل اولترای آن‌ها از راه نرسیده است. اکنون در گزارشی تازه مشخصات فنی شیائومی ۱۴ اولترا نیز لو رفته است.

بر پایه اظهار یک منبع آگاه به‌نام Yogesh Brar در شبکه اجتماعی ایکس، شیائومی ۱۴ اولترا نمایشگری ۶.۷۳ اینچی از نوع AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی LTPO و رزولوشن +QHD خواهد داشت. قلب تپنده این گوشی تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ خواهد می بود.

مشخصات احتمالی شیائومی ۱۴ اولترا

شیائومی ۱۴ اولترا با دوربین چهارگانه ۵۰ مگاپیکسلی اراعه می‌بشود. دوربین مهم ۵۰ مگاپیکسلی ۱ اینچی، دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین تله‌فوتوی ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳.۲ برابری و دوربین تله‌فوتوی ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپیتکال ۵ برابری ماژول دوربین عقب این گوشی را راه اندازی خواهند داد. در جلو نیز به گمان زیادً با یک دروبین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی طرف خواهیم می بود.

ادامه مطلب
فروش سری گلکسی S24 نسبت به نسل قبلی افزایش یافته است
شیائومی ۱۳ اولترا

ظرفیت باتری شیائومی ۱۴ اولترا تقریباً ۵۳۰۰ میلی‌آمپرساعت اظهار شده است. این باتری می‌تواند از شارژ سریع سیمی ۹۰ واتی حمایتکند. پرچمدار شیائومی با سیستم عامل HyperOS مبتنی بر اندروید ۱۴ و گواهی IP68 برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار اراعه خواهد شد.

شیائومی تا این مدت رسماً اطلاعاتی درمورد مشخصات مدل ۱۴ اولترا یا زمان اراعه آن اظهار نکرده است. بااین‌حال، برخی کاربران باور دارند که همان تاریخ ۶ اسفند برای رونمایی جهانی سری شیائومی ۱۴ می‌تواند زمان مناسبی باشد تا مدل اولترا نیز معارفه بشود.

می‌توانیم انتظار داشته باشیم که در روزهای آتی گزارش‌های بیشتری در این عرصه انتشار بشود. اما با دقت به اطلاعات حاضر، نظر شما درمورد شیائومی ۱۴ اولترا چیست؟ آیا این گوشی به قدر کافی تحول کرده است که کاربران را ترغیب به خرید آن کند؟ دیدگاه‌های خود را با ما در بین بگذارید.

ادامه مطلب
استرس مزمن و افسردگی می‌تواند ریسک ابتلا به بیماری آلزایمر را افزایش دهد





منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments