1985020

شوک به الهلال؛برگشت نیمار به سانتوس » اصفهانیا


به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ نیمار در پنجره نقل و انتقالات تابستانی از پاری سن ژرمن جدا شد و با قراردادی هنگفت به الهلال پیوست تا فوتبالش را در سرزمین عربستان ادامه دهد. 

در گزارش افتاب وطن آمده است: اما شرایط مطابق انتظار دو طرف پیش نرفت و او در زمان حضورش در اردوی تیم ملی برزیل و در ترکیب این تیم به پارگی رباط صلیبی دچار شد و چاره‌ای جز این که زانویش را به تیغ جراحان بسپارد نداشت و به همین علت عربستان را ترک کرد. 

تعداد بسیاری از رسانه‌های نزدیک به این باشگاه می‌گویند که آنها دیگر تمایلی به ادامه همکاری با این ستاره برزیلی ندارند و از کارکرد او و یقیناً رفتارهایش به هیچ وجه راضی نیستند و به همین علت شایعه پیوستن این بازیکن به باشگاه‌های دیگر چندین دفعه به گوش رسیده است. 

ادامه مطلب
عکس| پرسپولیسی‌ها در جشن تولد یک عضو خاص » اصفهانیا

تعداد بسیاری از هواداران سانتوس پیش از این از نیمار خواسته بودند که بار دیگر به این باشگاه برگردد و پیراهن آنها را به تن کند و اکنون رئیس این باشگاه هم سخن بگویید‌های جالبی را در این باره نقل کرده است. 

تیشیرا در جواب به سوالی درمورد برگشت احتمالی نیمار به این باشگاه به ESPN او گفت: «مکالمه ما زیاد مختصر و مختصر می بود اما مکالمات سریع زیاد تر اوقات موثرترین مکالمات می باشند» تا به این ترتیب به شایعه ها دامن زده باشد.

ادامه مطلب
بهانه عجیب سرمربی برای پیروز نشدن! » اصفهان امروز آنلاین

۲۵۱ ۲۵۱



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments