خرید بیمه شخص ثالث در طرح بخشودگی 1402 با مزایای فراوان

خرید بیمه شخص ثالث در مطرح بخشودگی ۱۴۰۲ با مزایای زیاد


سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درمورد محتوای آن ندارد.

بیمه شخص ثالث وسیله نقلیه را که تمدید نکنید، هزارویک نگرانی نهان و آشکار در وجودتان پا می‌گیرد. رانندگی با خودرویی با این چنین وضعیتی زیاد خطرناک است. هرگونه حادثه‌ای که پیش بیاید، پرداخت همه خسارت‌های به‌بارآمده بر مسئولیت شما خواهد می بود. علاوه‌بر این نوشته، به‌ازای هر روز که بیمه‌تان را تمدید نمی‌کنید، جریمه‌ای برای آن منظور می‌بشود. هزینه این جریمه هم اندک نیست و می‌تواند در طویل مدت برایتان دردسرساز و گزاف بشود. خبر خوش، این است که سازمان بیمه مرکزی با اظهار مطرح بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث به صاحبان همه وسایل نقلیه فرصتی ایدئال داده است. با بیمه‌کردن ماشین در این بازه بخشش، جرایمتان صفر خواهد شد. در ادامه، زیاد تر درمورد عفو جرایم و صدور آنلاین بیمه‌نامه شخص ثالث به بهترین شکل و روش برایتان می‌گوییم.

مطرح بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث چیست؟

ادامه مطلب
برای خدمات اسکن سه بعدی به کجا مراجعه کنیم؟
آخرین مطالب

هرسال، سازمان بیمه مرکزی در بازه‌ای وقتی اظهار می‌کند که جرایم بیمه شخص ثالث بخشیده خواهد شد. با تمدید بیمه‌نامه خود در این بازه می‌توانید از این زمان ایدئال برای صفرشدن جریمه‌های پرداخت‌نشده بابت عدم تمدید بیمه شخص ثالث منفعت‌مند شوید.

این بخشودگی صددرصد است و دارندگان وسایل نقلیه با بیمه تمدید‌نشده نیازی به پرداخت هیچ درصدی از جریمه را اشکار نمی‌کنند. این چنین طرحی برای بیمه‌نامه‌های مختصر‌زمان اجرا نمی‌بشود و باید زمان اعتبار بیمه شخص ثالث یک‌ساله باشد.

زمان اظهار‌شده برای بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث چیست؟

بنا به حرف های محمود حق‌وردی‌لو، معاون نظارت بیمه مرکزی از تاریخ ۱۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۲، بازه‌ای برای بخشودگی جریمه بیمه شخص ثالث همه وسایل نقلیه در نظر گرفته شده است. مهلت بخشودگی برای وسایل نقلیه گوناگون به‌شرح زیر است:

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید
  • موتورسیکلت‌های فاقد بیمه می‌توانند از ۱۲ بهمن تا ۲۹ اسفند سال جاری، یعنی به‌زمان ۴۸ روز مشمول بخشودگی قرار بگیرند.
  • دیگر وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث از ۱۲ بهمن تا ۱۱ اسفند سال جاری، یعنی به‌زمان ۳۰ روز مشمول بخشودگی قرار می‌گیرند.
ادامه مطلب
غول 98 اینچی تی سی ال «اختصاصی گیمرها» در ایران معارفه شد_اصفهانیا

مزایای منفعت‌مندی از زمان بخشودگی جریمه‌های بیمه شخص ثالث چیست؟

با وجود مطرح بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث می‌توانید بدون نیاز به پرداخت مبلغ جریمه‌ و فقط با صرف هزینه برای تمدید بیمه شخص ثالث تحت پوشش قرار بگیرید. به‌جز عفو جریمه‌ها از مزایای دیگر این مطرح باید به موارد زیر هم اشاره کنیم:

  • آزادشدن امکان خرید وفروش وسیله نقلیه
  • جلوگیری از جریمه‌شدن و توقیف خودروها با تمدید بیمه‌
  • پیشگیری از جریمه صادرنشدن کارت سوخت و شارژنشدن آن

جریمه روزشمار نپرداختن بیمه شخص ثالث چه مقدار است؟

دقت کنید که جریمه نداشتن بیمه شخص ثالث، به‌طور روزشمار محاسبه می‌بشود و برای وسایل نقلیه گوناگون به‌شرح زیر است:

  • سواری؛ ۸ تا ۱۳هزار تومان
  • موتور؛ ۲ تا ۳۰هزار تومان
  • بارکش؛ ۱۰ تا ۲۵هزار تومان

به‌طور کلی هم جریمه دیرکرد پرداخت بیمه شخص ثالث وسایل نقلیه به‌ این صورت محاسبه می‌بشود:

ادامه مطلب
فرم ثبت نام ویندزور [افتتاح در 3 ثانیه!]؛ بروکر"Windsor" + حمایتویندزور

حق بیمه کامل بدون تخفیف تقسیم بر تعداد روز سال یعنی ۳۶۵ روز = جریمه دیرکرد

بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث برای چه افرادی مناسب است؟

این مطرح برای همه دارندگان وسایل نقلیه سودمند است. بخشیده‌شدن جرایمی که به‌طور روزشمار برای تمدیدنکردن بیمه منظور شده، امتیاز و زمان بزرگی است. بااین‌حال، اگر تصمیم صرفه‌جویی دارید و کنترل هزینه‌های مربوط به ماشین برایتان دشوار است، حتما از این مطرح منفعت ببرید.

در صورتی‌که تصمیم سفر در تعطیلات پیش رو و عید نوروز را دارید هم بهتر است که از زمان بخشودگی منفعت گیری کنید تا با هزینه کمتر و خیال آسوده به دل جاده بزنید. رانندگی بدون بیمه شخص ثالث خلاف قوانین و زیاد خطرناک است. با تمدید بیمه، نگذارید که حوادث ناخوشایند و هزینه‌های مادی و معنوی به شما تحمیل شوند.

ادامه مطلب
۱۱ پیشنهاد برای پرسیدن سوال هوشمندانه

خرید بیمه شخص ثالث از ازکی را توانایی کنید

از زمان بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث در بهمن‌ماه ۱۴۰۲ منفعت گیری کنید. برای تمدید و خرید بیمه‌تان هم می‌توانید به ازکی مراجعه کنید. ازکی سامانه‌ای آنلاین برای فروش انواع بیمه شرکت‌های گوناگون است. برای خرید بیمه شخص ثالث هم می‌توانید به این بستر مراجعه کنید. با واردکردن مشخصات وسیله نقلیه با فهرستی از بیمه‌های در دسترس در شرکت‌های گوناگون مواجه می‌شوید.

رصد شرایط و تعرفه هریک به شما امکان بازدید و قیاس گزینه‌های گوناگون را می‌دهد. بنا به خواسته‌ها و نیازهایتان ازمیان موارد حاضر، دست به انتخاب بزنید و بهترین بیمه را خریداری کنید. همه روال خرید بیمه شخص ثالث در ازکی به‌طور آنلاین پیش می‌رود. مرحله های کار هم زیاد ساده و سریع است.

با منفعت‌مندی از زمان بخشودگی و راحت‌تر از همیشه بیمه بخرید

ادامه مطلب
نزدیک‌ترین سیاره فراخورشیدی ‌هم‌اندازه با زمین در فاصله 22 سال نوری ما شناسایی شد

با ازکی در عرض چند دقیقه می‌توانید بیمه‌نامه‌تان را دریافت کنید و خیالتان از بابت خرید بیمه شخص ثالث راحت باشد. اکنون که زمان بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث نقل شده، زمان را غنیمت بشمرید و با مراجعه به ازکی، بی‌دغدغه و نگرانی بیمه‌تان را تمدید کنید. یادتان نرود که مطرح بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث تمدید نمی‌بشود. به این علت، از زمان منفعت گیری و بیمه‌نامه‌تان را تمدید کنید. ازکی در چند دقیقه و بی‌نیاز از مراجعه حضوری یا حتی تلفنی، شما را به خواسته‌تان در خرید بیمه می‌رساند.



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments