اظهارات ابراهیم رئیسی درباره جاذبه‌های گردشگری ایران

اظهارات ابراهیم رئیسی درمورد جاذبه‌های گردشگری ایران » اصفهانیا


به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبر رسانی دولت، زوراب پولولیکاشویلی، دبیرکل سازمان جهانی گردشگری، در حاشیه هفدهمین اجلاس بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته با سید ابراهیم رئیسی دیدار و گفتگو کرد.

رئیس جمهور در این دیدار ضمن ابراز رضایت از تعامل و همکاری‌های خوب سازمان جهانی گردشگری با وزارت گردشگری و میراث فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، ربط با سازمان‌های بین‌المللی مرتبط با صنعت گردشگری را حائز اهمیت دانست و ضمن تشویق دبیرکل سازمان جهانی گردشگری به بازدید از جاذبه‌های گردشگری ایران افزود: شناخت هر چه زیاد تر سازمان جهانی گردشگری از ایران و ظرفیت‌های فرهنگی، تمدنی و جاذبه‌های گردشگردی آن در معارفه این ظرفیت‌ها به کشورهای گوناگون نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

رئیسی این چنین با اشاره به پروژه ایران‌هراسی برخی کشورهای غربی، رویکردهای استعماری را از اهداف پشت پرده این چنین اقداماتی دانست و بر الزام مقابله با آن اصرار کرد.

ادامه مطلب
منفعت گیری از یک فناوری تازه در کنسرت پاپ برای اولین بار » اصفهانیا

زوراب پولولیکاشویلی، دبیرکل سازمان جهانی گردشگری نیز در این دیدار، وجود رئیس جمهور در اجلاس بین‌المللی گردشگری را کاری کم‌سابقه و نشان دهنده اهمیت و اهتمام دولت جمهوری اسلامی ایران به نوشته گردشگری توصیف کرد و او گفت: این وجود پیامی زیاد مثبت برای فعالان صنعت گردشگری در ایران و منطقه خواهد داشت.

دبیرکل سازمان جهانی گردشگری با انتقاد از تبلیغات منفی برخی رسانه‌های غربی علیه جمهوری اسلامی ایران، معارفه فرهنگ و تمدن غنی ملت ایران و این چنین جاذبه‌های تاریخی و گردشگری کشورمان را از جمله اهداف سفرش به ایران دانست و او گفت: جمهوری اسلامی ایران ظرفیت‌های زیاد خوبی در قسمت گردشگردی به اختصاصی گردشگری سلامت دارد و عمل دولت این سرزمین در لغو روادید با ده‌ها سرزمین جهان گامی زیاد مهم در گسترش گردشگری ایران است.

ادامه مطلب
مسیر گسترش یافتگی در ایران بر پایه نظریه فوکویاما       » اصفهانیا

۲۱۹۲۱۵



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments