خرید نکونام در آستانه یک انتقال غیرمنتظره! » اصفهان امروز آنلاین

خرید نکونام در اغاز یک انتقال غیرمنتظره! » اصفهانیا


به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ جواد نکونام شب قبل در مصاحبه تلویزیونی خبرداد که میلاد فخرالدینی به زودی به جمع آبی‌ها اضافه می‌بشود و با جذب این بازیکن کارشان را در نقل و انتقالات زمستانی به آخر خواهند بُرد، اما در شرایطی که همه چیز برای نهایی شدن این اتفاق فراهم می بود، به یکباره همه چیز لغو شد.

به گزارش افتاب وطن، فخرالدینی که روز قبل با پرداخت مبلغ نسبتا قابل توجهی توانست رضایت‌نامه خود را از باشگاه آلومینیوم اراک دریافت کند، در ساعات پایانی شب قبل جلسه‌ای با علی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال داشت تا روال مذاکراتش را نهایی کرده و قراردادش را به امضاء رساند، اما شرایط مساعد برای وجود مجدد‌اش در جمع آبی‌ها به وجود نیامد.

این دفاع کننده راست که در لیگ‌های چهاردهم و پانزدهم برای استقلال به میدان رفت و بعد از آن در تیم‌های نفت تهران، گسترش فولاد، ذوب‌آهن و تراکتور عضویت داشت، طی دو سال و نیم تازه برای آلومینیوم اراک به میدان رفت ولی کارکرد موفق او کاری کرد تا مجدد مورد دقت آبی‌ها قرار بگیرد و در اغاز برگشت به این تیم باشد که در لحظه آخر توافقی حاصل نشد.

ادامه مطلب
برد بزرگ رم در شب جنجالی با وجود سردار آزمون » اصفهانیا

فخرالدینی که در دو سال و نیم قبل ۶۵ بازی در لیگ برتر برای آلومینیوم اراک انجام داد و چهار گل به ثمر رساند و کاپیتان این تیم می بود، بعد از فسخ قراردادش پای میز مذاکره با آبی پوشان نشست ولی به توافق نرسید.

با وجود این که جواد نکونام نسبت به جذب فخرالدینی ابراز تمایل کرده و تلاش داشت او را جانشین کوین یامگا در سمت راست خط دفاعی تیمش کند، اما باشگاه استقلال به توافق مالی با این بازیکن دست اشکار نکرد تا او به گمان زیاد راهی تیم فرد دیگر بشود.

ادامه مطلب
عکس| هدیه ولنتاین ویکتوریا به دیوید بکهام » اصفهانیا

فخرالدینی به گمان زیاد طی ۲۴ ساعت آینده و احتمالا هم تا آخر امشب تیم اینده خودش را اشکار کند و دور از انتظار نیست انتقال غیرمنتظره‌ای داشته باشد.

۲۵۸ ۲۵۸



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments