تردز

متا نمایش موضوعات داغ در شبکه اجتماعی تردز را آزمایش می‌کند


شرکت متا درحال تست قابلیتی است که به کاربران اجازه می‌دهد مباحث ترند را در تردز ببینند و در آن‌ها شراکت داشته باشند. این ویژگی با نام «Today’s Top Topics» شناخته می‌بشود.

به نقل از Engadget، «مارک زاکربرگ» در شبکه اجتماعی تردز با انتشار کردن پستی، از آزمایش این قابلیت در ایالات‌متحده آمریکا خبر داد. این ویژگی درواقع موضوعات داغی را که کاربران تردز درحال او گفت و گو درمورد آن می باشند، نمایان می‌کند و در تکه For You مشخص می کند.

«آدام موسری»، مدیر اینستاگرام، درمورد این ویژگی او گفت:

«این ویژگی در تردز بر پایه سیستم‌های هوش مصنوعی و مقدار شراکت کاربران تنظیم خواهد شد.»

اخبار سیاسی در «Today’s Top Topics» تردز قرار می‌گیرد؟

متا به‌تازگی خبرداد که موضوعات سیاسی را در لیست پیشنهادهای تردز قرار نخواهد داد. بااین‌حال، در ویژگی یادشده، رویدادها و موضوعات مرتبط با سیاست و انتخابات به کاربران نمایش داده می‌بشود. سخنگوی متا دراین‌رابطه حرف های است:

«محتوای سیاسی می‌تواند به‌گفتن موضوعات پیشنهادی اراعه بشود. ما تنها آن دسته از موضوعات سیاسی را حذف می‌کنیم که با مقررات Community Guidelines یا دیگر قوانین قابل‌تعمیم در تضاد باشند.»

تعداد بسیاری از کاربران ترندز به‌جستوجو این چنین ویژگی مهمی برای دستیابی به اطلاعات بودند. این ویژگی قبلاً در نسخه مخصوص تردز برای کارمندان متا قابل مشاهده می بود. با دقت به سیاست مدیران، تردز تمایلی به تشویق کاربران به او گفت‌وگوهای سیاسی نداشت؛ به این علت اشکار نبوده است که آیا متا می‌خواهد این ویژگی را به‌صورت گسترده‌تر برای کاربران دیگر نیز انتشار کند یا خیر.

ادامه مطلب
واتس‌اپ روی قابلیتی همانند AirDrop اپل و QuickShare اندروید کار می‌کند

اگرچه هوش مصنوعی تعداد بسیاری از موضوعات داغ را برای نشان‌دادن به کاربر انتخاب می‌کند، اما به‌نظر می‌رسد که متا تصمیم دارد برخی موارد را خودش با گفتن «نوشته برتر» به کاربران نمایش دهد. مطابق حرف های متا، تیمی از متخصصان محتوای متا درتلا‌ش می باشند تا موضوعات انتخابی با دستورالعمل‌های اجتماعی یا سیاسی در تضاد نباشند. این چنین این تیم در تلاش است تا موضوعات تکراری، بی‌معنی یا گمراه‌کننده نباشند.

اکنون ویژگی «موضوعات برتر امروز» تنها یک آزمایش کوچک برای تردز است. زاکربرگ حرف های است «هنگامی این خصوصیت بهینه بشود»، در کشورها و زبان‌های بیشتری اراعه خواهد شد.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments