ردمی A3 معرفی شد؛ مشخصات + قیمت

ردمی A3 معارفه شد؛ مشخصات + قیمت


بعد از اراعه دو گوشی ردمی A1 و A2 در سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ اکنون شیائومی ردمی A3 را در هند معارفه کرده است. این گوشی مقرون‌به‌صرفه دارای پردازنده مدیاتک Helio G36 و نمایشگر ۹۰ هرتزی است. در ادامه مشخصات و قیمت این گوشی را می‌خوانید.

بر پایه گزارش گیزموچاینا، ردمی A3 با آنکه یک گوشی تقریباً پایین‌رده است، اما ظاهری همانند به تلفنهای پریمیوم دارد؛ مخصوصاً ماژول دایره‌ای غول‌پیکر پنل پشتی، آن را به یک گوشی‌ پرچمدار همانند کرده است. قاب گوشی تخت است و جنس چرمی یا شیشه‌ای دارد. این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی با ناچ قطره‌ای در بالا است. نمایشگر LCD این گوشی وضوح عکس ۱۶۵۰ در ۷۲۰ پیکسل (+HD) و رفرش ریت ۹۰ هرتز را اراعه می‌دهد.

ردمی A3 معارفه شد؛ مشخصات + قیمت ۷

مشخصات و قیمت ردمی A3

این گوشی به پردازنده مدیاتک Helio G36، رم LPDDR4x و حافظه eMMC 5.1 تجهیزشده است. از نظر نرم‌افزاری، سیستم‌عامل پیش‌فکر گوشی اندروید ۱۳ و رابط کاربری آن MIUI 14 است.

ادامه مطلب
متقاضیان دریافت کارت اندوخته‌گذاری از امروز ثبت‌نام کنند

این گوشی یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت دارد که در کنار آن یک سنسور ۰.۰۸ مگاپیکسلی قرار گرفته. دوربین سلفی این گوشی نیز ۵ مگاپیکسلی است. همانند اکثر تلفنهای مقرون‌به‌صرفه، این محصول نیز دارای جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و اسلات کارت‌حافظه MicroSD است. این چنین یک حسگر تاثییر انگشت در کنار و یک درگاه USB Type-C در پایین وجود دارد.

ردمی A3 از دو سیم کارت، شبکه ۴G، وای‌فای دوبانده، بلوتوث ۵.۳ و GNSS حمایتمی‌کند. باتری این گوشی نیز ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است که با یک آداپتور ۱۰ واتی شارژ می‌بشود.

ادامه مطلب
امروز در فضا: مشاهده سیاره تازه ولکان_اصفهانیا

قیمت این گوشی نیز با دقت به پیکربندی رم و حافظه داخلی آن، به ترتیب زیر است:

  • ۳ گیگابایت رم + ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی: تقریباً ۹۰ دلار
  • ۴ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی: تقریباً ۱۰۰ دلار
  • ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی: تقریباً ۱۱۰ دلار

این گوشی در رنگ‌های آبی، مشکی و سبز اراعه می‌بشود؛ دو رنگ اول دارای پنل پشتی شیشه‌ای می باشند، درحالی که نسخه سبزرنگ دارای روکش چرمی است.



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments