وزیر ارشاد در حاشیه جلسه دولت:نمایشگاه مطبوعات با حضور بیش از ۶۰۰ واحد خبری برگزار می‌شود

وزیر ارشاد در حاشیه جلسه دولت:نمایشگاه مطبوعات با وجود بیشتر از ۶۰۰ واحد خبری برگزار می‌بشود


به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین،محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه جلسه چهارشنبه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با گفتن این‌که «سیاست وزارت فرهنگ و ارشاد، پرورش و معارفه توانایی های، برتر، با لیاقت، خلاق و متعهد در عرصه فیلم و هنر است»، اظهار کرد: اتفاقات مهمی امسال در جشنواره فیلم فجر رقم خورد، جشنواره سپس از ۴۲ سال در نزدیکترین جایگاه به تحقق آرمان‌های مردم ایران در حوزه سینما قرار گرفت.

او گفت: کارهای محتوایی فاخر درمورد مفاخر مردم ایران، درمورد نهضت ملی‌شدن صنعت نفت، درمورد جنبش ۱۵ خرداد، درمورد شهدای عالی‌مقام دفاع مقدس به طور متعدد و روایت‌های اثرگذار از وجود بانوان قهرمان در میدان‌های سخت همانند دفاع مقدس و زلزله را داشتیم که همه انها به تشکیل محصولاتی منجر شد که سرافرازی جامعه هنری و سینمایی سرزمین را به همراه داشت.

ادامه مطلب
چرا تام کروز با دخترش قطع ربط کرده است؟ » اصفهانیا

وی با اشاره به برگزاری جشنواره موسیقی فجر، یادآور شد: مشتاقان موسیقی عمومی، مقامی و محلی و منطقه‌ای با استقبال از این جشنواره، در آن حاضر شدند و سیاست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم همانند جشنواره فیلم فجر همان پرورش و معارفه توانایی های برتر، با لیاقت و خلاق و متعهد در این عرصه است.

به گزارش ایسنا،وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برگزاری نمایشگاه مطبوعات، او گفت: سپس از چند سال تعطیلی با همت همکارانم در معاونت امور رسانه‌ای وزارت فرهنگ، این نمایشگاه با وجود بیشتر از ۶۰۰ واحد خبری، خبرگزاری، روزنامه و انسان‌رسانه برگزار می‌بشود.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
تتلو، معین، رونالدو ،علیرضا قربانی و سندی که برای موسیقی ملی امضا شد

اسماعیلی در جواب به پرسشی درمورد آمار مخاطبان فیلم‌های جشنواره فجر، اظهار کرد: آماری که تا دیشب به‌روز شده است و به دست من رسیده مشخص می کند که بیشتر از پیش‌بینی‌ ما که فروش ۲۸۵ هزار بلیت می بود، اکنون بالای ۳۰۰ هزار بلیت فروش رفته است. این درکنار بلیت‌هایی است که دبیرخانه جشنواره در اختیار اصحاب رسانه و اهالی هنر به تعداد قابل‌دقت قرار داده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد در جواب به پرسشی درمورد اخذ مالیات مطبوعات به‌اختصاصی برای درج آگهی‌ها، اظهار کرد: بنای ما این است که هیچ اتفاق دلواپس‌کننده مالیاتی جدیدی برای اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه رخ ندهد. سازمان مالیاتی هم با ما همراه است. به جستوجو امضای یک توافق جامع با این سازمان هستیم تا این دغدغه‌ها به‌طور کلی مرتفع بشود.

۲۲۰۵۷



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

ادامه مطلب
لزوم تسهیل صدور ویزا و گسترش گردشگری سلامت در کشورهای عضو ACD

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments