جزئیات درگیری هولناک بازیکنان کره‌جنوبی سر میز شام! » اصفهان امروز آنلاین

جزئیات درگیری هولناک بازیکنان کره‌جنوبی سر میز شام! » اصفهانیا


به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ شب قبل از بازی کره‌جنوبی و اردن در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا، سون هیونگ مین و هم‌تیمی‌هایش سر میز شام با هم دچار شدند. خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی گزارش داد که بازیکنان جوان تیم تصمیم گرفتند میز شام را سریعتر ترک کنند و به بازی پینگ‌پنگ بپردازند.

در گزارش خبرورزشی آمده است: سون در ابتدا تلاش کرد با این بازیکنان از جمله لی کانگ‌این سخن بگویید کند تا سر میز بنشینند و در رابطه بازی فردا سخن بگویید و تبادل نظر کنند، ولی ستاره‌های جوان توجهی به سخن‌های کاپیتان تیم نشان ندادند و سپس از درگیری لفظی کانگ‌این با سون دست به یقه شد. مهاجم پاری‌سن‌ژرمن تلاش کرد به طور سون مشت بکوبد اما سون با دست جلوی ضربه مشت او را گرفت و انگشتان دستش در رفت.

ادامه مطلب
غیبت رونالدو در تمرین النصر بعد از بازی با پرسپولیس » اصفهانیا

اتحادیه فوتبال کره (KFA) روز چهارشنبه تایید کرد که گزارش‌های مربوط به این حادثه درست است. لی، بازیکن پی‌اس‌جی، در بیانیه‌ای که صبح چهارشنبه انتشار کرد، از کار ناشایستی که انجام داد عذرخواهی کرد. در این بیانیه آمده است: «از هواداران فوتبالی که همیشه از تیم ملی ما حمایتمی‌کنند زیاد عذرخواهی می‌کنم. زیاد متاسفم. من باید از برادرانم اطاعت می‌کردم، اما متاسفم که جنبه بدی را به هواداران فوتبال نشان دادم.»

یورگن کلینزمن به گفتن سرمربی کره جنوبی تحت سختی زیاد بسیاری قرار دارد و باید دید اتحادیه فوتبال این سرزمین چه تصمیمی در رابطه او خواهد گرفت. خروج کره جنوبی از این تورنمنت شوک بزرگی برای این تیم و هوادارانش تشکیل کرد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
بیوگرافی کیوان ساکت اف و همسرش از اجرا تا بازیگری و شهرت

۲۵۱ ۲۵۱



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments