1991460

عکس‌| کلینزمن اخراج شد؛ عکس العمل دلنشین مرد آلمانی به جدایی از کره‌جنوبی


به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ نتایج به دست آمده توسط تیم ملی کره جنوبی در جام ملت‌های آسیا و حذف آنها از مرحله نیمه نهایی با قبول ناکامی برابر تیم ملی اردن علتنارضایتی مدیران فوتبال این سرزمین شده می بود.

به گزارش افتاب وطن، در چند روز تازه پچ پچ‌های تعداد بسیاری درمورد گمان اخراج کلینزمن از هدایت این تیم به گوش می‎‌رسید و رئیس فدراسیون فوتبال کره جنوبی دقایقی پیش این خبر را به طور رسمی تایید کرد تا دوران وجود او در کره به آخر رسیده باشد.

این در حالی است که این مربی آلمانی ساعتی پیش از اظهار این خبر پیامی را در صفحه رسمی اینستاگرامش انتشار کرده می بود که به حرف های تعداد بسیاری از رسانه‌ها همانند به مطلب خداحافظی از بازیکنانش در تیم ملی کره به نظر می‌رسید.

ادامه مطلب
عکس‌| ستاره پرسپولیس در جشن تولد مادرش » اصفهانیا

کلینزمن در این پست نوشت: «خطاب به همه بازیکنان، اعضای کادر فنی و هواداران فوتبال کره جنوبی با سپاس صادقانه! از شما برای حمایتی که ما را به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا رساند و مسیری باورنکردنی را در طول ۱۲ ماه قبل با رکورد نباختن در ۱۳ بازی متوالی پیش از نیمه نهایی شکل داد ممنونم! به جنگیدن ادامه دهید.»

۲۵۸ ۲۵۸



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

ادامه مطلب
حذف نام دختر کمیته داوران از فهرست داوران لیگ برتر » اصفهانیا

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments