چهار بازی انحصاری ایکس باکس به پلی استیشن ۵ و نینتندو سوییچ می‌آیند

چهار بازی انحصاری ایکس باکس به پلی استیشن ۵ و نینتندو سوییچ می‌آیند


قسمت گیم یا ایکس باکس مایکروسافت درحال تحول استراتژی است و می‌خواهد برخی از بازی‌های انحصاری خود را به کنسول‌های رقیب یعنی پلی استیشن ۵ و نینتندو سوییچ بیاورد. با دقت به این که مقدار فروش کنسول‌های سونی و نینتندو زیاد زیاد تر است، این چنین رویکردی تا حدی منطقی به نظر می‌رسد.

تخمین زده می‌بشود مایکروسافت درمجموع ۲۷ میلیون کنسول ایکس باکس سری ایکس و اس فروخته باشد، این درحالی است که فروش پلی استیشن ۵ و نینتندو سوییچ به‌ترتیب به ۵۴.۸ و ۱۴۰ میلیون واحد می‌رسد.

بازی‌های ایکس باکس به کنسول‌های دیگر می‌آیند

مدیر قسمت بازی مایکروسافت، «فیل اسپنسر»، در تازه ترین پادکست رسمی ایکس باکس حرف های است که تیم او چهار بازی انحصاری ایکس باکس را به کنسول‌های دیگر می‌آورد. اسپنسر به نام این بازی‌ها اشاره نکرده است، بااین‌حال برخلاف شایعه ها قبلی، بازی‌های مطرحی همانند Starfield و Indiana Jones حداقل اکنون به پلی استیشن ۵ یا سوییچ نمی‌آیند.

به حرف های اسپنسر، این ۴ بازی حداقل یک‌سال است که در ایکس باکس و PC وجود دارند. مدیر قسمت ایکس باکس به این نوشته اشاره کرده که دو بازی به پتانسیل خود رسیده‌اند و بازی‌های بزرگی می باشند. اما دو بازی دیگر کوچک خواهند می بود و با این تفکر که بازی‌های انحصاری خواهند می بود، ساخته نشده‌‌اند.

ادامه مطلب
مایکروسافت هم چنان روی گسترش استور بازی‌ها برای پلتفرم موبایل کار می‌کند
آخرین مطالب

اسپنسر این چنین به این نوشته اشاره کرده که با دقت به این که بازی‌های مورد نظر آن‌ها به پتانسیل خود در ایکس باکس و PC‌ دست یافته‌اند، اکنون فرصتی وجود دارد تا این بازی‌ها در پلتفرم‌های دیگر هم قیمت‌آفرینی کنند.

مطابق شایعه ها، بازی‌های Halo و Gears of War به‌همراه بازی‌های Hi-Fi Rush و Sea of Thieves به پلی استیشن ۵ و نینتندو سوییچ می‌آیند.

به حرف های اسپنسر، ایکس باکس تعهدی درمورد پورت‌کردن دیگر بازی‌ها به پلتفرم‌های دیگر ندارد و اکنون فقط می‌خواهد چهار بازی را به کنسول‌های دیگر بیاورد. درحالی‌که اسپنسر حرف های که همه بازی‌های ایکس برای کنسول‌های دیگر پورت نمی‌شوند، به این نوشته هم اشاره داشته که برای برنامه‌ریزی درمورد آینده، نحوه بازخورد گیمرها از چهار بازی اولیه مورد نظر گرفته می‌بشود.

ادامه مطلب
بازی‌های PSP را روی آیفون توانایی کنید؛ امولاتور PPSSPP به اپ استور آمد_اصفهانیا



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments