9 یا 10، امباپه وارث کدام شماره اسطوره‌ای رئال می‌شود؟ » اصفهان امروز آنلاین

۹ یا ۱۰، امباپه وارث کدام شماره اسطوره‌ای رئال می‌بشود؟ » اصفهانیا


به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ در ۴۸ ساعت قبل همه خبرگزاری‌های معتبر جدایی کیلیان ام باپه از پاری سن ژرمن بعد از آخر رقابت‌های فصل را ۲۴-۲۰۲۳ قبول کرده‌اند. پرونده طویل انتقال ام باپه به رئال مادرید بعد از ۶ سال با پیروزی بسته می‌بشود و بالاخره لحظه‌ای که فلورنتینو پرز به هواداران لوس‌بلانکوس وعده آن را داده می بود، به زودی فرا خواهد رسید. ستاره فرانسوی اکنون در مرحله های نهایی توافق با رئال مادرید قرار دارد و طرفین روی جزییات این انتقال بزرگ کار می‌کنند.

سوال جذابی که از الان در ذهن برخی از هواداران رئال مادرید به وجود آمده، شماره پیراهنی است که در اختیار کیلیان ام باپه قرار می‌گیرد. مطابق گزارش رلوو، دو گزینه برای ستاره فرانسوی وجود دارد: ۱- پیراهن شماره ۹ که بعد از جدایی کریم بنزما بر تن هیچ بازیکنی نرفت و ۲- پیراهن شماره ۱۰ که با دقت به جدایی زیاد محتمل لوکا مودریچ در آخر فصل در دسترس خواهد می بود.

ادامه مطلب
عکس‌| من بازیکن مزخرفی هستم! » اصفهانیا

هیچ پیراهنی برای کیلیان ام باپه از پیراهن شماره ۷ محبوب‌تر نیست، اما با دقت به این‌که وینیسیوس جونیور از اغاز فصل به گفتن وارث شماره کریستیانو رونالدو، این پیراهن را بر تن کرده، ام باپه ترجیح می‌دهد به همانند تیم ملی فرانسه پیراهن شماره ۱۰ رئال مادرید را انتخاب کند. ام باپه با کیت شماره ۱۰ خروس‌ها به یک قهرمانی و دو فینال جام جهانی رسید و تمایل دارد با همین پیراهن در سانتیاگو برنابئو هم درخشان ظاهر بشود. اسبق باشگاهی ستاره فرانسوی نیز مشخص می کند که او تنها در چند بازی جام حذفی، پیراهن شماره ۹ باشگاه موناکو را پوشیده می بود.

پیش‌تر نیز حرف های شده می بود که رئال مادرید رئال مادرید حس می‌کند دوران لوکا مودریچ در سانتیاگو برنابئو به آخر رسیده و اکنون زمان منفعت گیری حداکثری از توانمندیها و پتانسیل بازیکنان جوان است. این گمان وجود دارد که پیش از آخر فصل، رئال مادرید به طور رسمی و علنی جدایی اسطوره کروات خود را اظهار کند تا او زمان مناسبی برای خداحافظی با باشگاه و هواداران داشته باشد. با دقت به این اتفاق محتمل و آن‌چه بالاتر در رابطه کیلیان ام باپه ذکر شد، او به گمان زیاد وارث پیراهن شماره ۱۰ لوکا مودریچ خواهد می بود.

ادامه مطلب
عکس| خوشحالی رونالدو روی ماشین بلاگر مشهور » اصفهانیا
آخرین مطالب

۲۵۷ ۲۵۱



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments