شهرام ناظری:‌ به دلیل اتفاقات ناخوشایند، ۵ سال کنسرت برگزار نکردم

شهرام ناظری:‌ به علت اتفاقات ناخوشایند، ۵ سال کنسرت برگزار نکردم


به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین، بعد از خوشامد گویی و سپاس از بزرگان توسط غلام‌حسن کشاورز افشاری مدیرعامل شرکت صوتی تصویری سروش، نوبت به پخش کلیپی با گفتن «علی نصیریان پنجاه سال؛ پنج نقش» شد.
نصیریان در سخنانی اظهارداشت: در عرصه موسیقی، استاد و هنرمندان بزرگی داریم، با این وجود من به سه هنرمند ارادت خاصی دارم. در ابتدا ارادتمند غلامحسین بنان بودم و بعد از این که محمدرضا شجریان و شهرام ناظری به جامه معارفه شدند، زیاد به این دو نفر ارادت اشکار کردم و آثارشان را جستوجو می‌کردم.

شهرام ناظری موسیقیدان و خواننده موسیقی ایرانی نیز در این آیین ضمن سپاس از برگزاری این آیین اظهارداشت: با دقت به شرایط جامعه، دوست ندارم که در این مراسم صحبتی از تولد و برگزاری مراسم برای آن باشد که رونمای از آلبوم هم با تولد همزمان شد. از وجود همه شما زیاد سپاسگزارم و دلگرم می‌شوم.
وی او گفت: سال‌ها است که به علت اتفاقات ناخوشایندی که در سرزمین رخ می‌دهد، تعداد بسیاری از کنسرت‌هایم را کنسل کردم، پنج سال است که کنسرت برگزار نکردم؛ قبل و سپس از کرونا شرایط مناسب برای برگزاری کنسرت فراهم نشد.
ناظری اظهارداشت: در نهایت مدیرعامل سروش، ساخت این تاثییر را پذیرفت که از او سپاس می‌کنم، من اثری فرد دیگر را در رابطه نیمایوشیج پدر شعر نو دارم که قرار می بود انتشار بشود که با دقت به شرایط، آلبوم «راز عشق» را انتشار کردیم تا یک خدمتی به هنرمند و آهنگساز تاثییر کرده باشیم.
ناظری در ادامه سخن بگویید هایش از هنر ممتاز سازسازی مجید صفری سخن او گفت و بعد از معارفه سه تار و تنبور «شمس و مولانا» از ساخته‌های مجیدصفری فرمود که حیف است از هنرمندی این چنین ارزنده تشکر به عمل نیاید.

ادامه مطلب
تصاویر شهاب حسینی و امیر آقایی در یک سریال تازه » اصفهانیا

شهرام ناظری:‌ به دلیل اتفاقات ناخوشایند، ۵ سال کنسرت برگزار نکردم

ویژگی بی همتا سازهای ایشان ظاهر بی نظیر سازها به همراه صدای عالی است. وی در ادامه از ایشان دعوت کردند که به روی صحنه بروند و در رابطه ساختار سازها توضیح داشته باشند. مجیدصفری در ادامه او گفت که این سازها را از چوب های خاص و نایاب جوش و ریشه آبنوس که از خاص‌ترین چوب های دنیا می باشند ساخته ام و پرده های ساز تماما با نوآوری خاصی در داخل دسته ساز کار شده اند که در ادامه هم صدای این سازها توسط دو هنرمند نوازنده، جناب کاکاوند و جناب آزمند دقایقی برای حضار را نواخته شد.
در همین میانه هم استاد علی نصیریان به مجید صفری بابت این سازهای قشنگ و خوش‌صدا تبریک اختصاصی ای انها گفتند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
«کودک شو» اختصاصی نوروز می‌آید/ تشکیل برنامه با وجود هنرمندان » اصفهانیا

شهرام ناظری:‌ به دلیل اتفاقات ناخوشایند، ۵ سال کنسرت برگزار نکردم

در آخر آلبوم «راز عشق» رونمایی و از شهرام ناظری، علی نصیریان، محمدرضا درویشی و داود گنجه‌ای با اهدای لوح یادبود تشکر شد.

۵۷۵۷



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments