کیلیان امباپه هیچ قراردادی را با رئال مادرید امضا نکرده است!

کیلیان امباپه هیچ قراردادی را با رئال مادرید امضا نکرده است! » اصفهانیا


به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ آیا امباپه با رئال مادرید قرارداد امضا کرده است؟ روزنامه مارکا این خبر را تایید کرده که این بازیکن و رئال مادرید قرارداد رسمی امضا کرده‌اند. این قرارداد برای ۵ فصل خواهد می بود و امباپه بیشترین دستمزد را در رئال خواهد داشت که به نزدیک به ۵۰ میلیون یورو می‌رسد.

به نقل از افتاب وطن با این حال، در فرانسه مدعی می باشند امباپه با رئال مادرید قراردادی امضا نکرده است. برخی از خبرنگاران می باشند که می‌گویند بله، توافقی بین دو طرف وجود دارد، اما قرارداد امضاشده‌ای وجود ندارد.

عبدالله بولما، روزنامه‌نگار سرشناس فرانسوی، امضای قرارداد را تکذیب می‌کند. این روزنامه‌نگار تایید کرد که توافق بین امباپه و رئال مادرید در مسیر درستی است اما هیچ کاغذی امضا نشده است.

ادامه مطلب
آغاز فصل جدید لیگ اروپا با بُردهای خارج از خانه لیورپول و رُم » اصفهان امروز آنلاین

رئال مادرید و امباپه تا به این لحظه واکنشی به این قرارداد نداشته‌اند. رئال تا این مدت بیانیه رسمی نداده و تا به امروز تایید کرده که توافقی وجود ندارد. این بازیکن نیز به نوبه خود علناً چیزی نگفته است.

پیش‌بینی می‌بشود تایید وجود او در رئال مادرید، به طور علنی خداحافظی او از پاری سن ژرمن را اظهار کند. او برای دریافت پاداش وفاداری با باشگاه چالش داشت و قرار است در آخر فصل پی‌اس‌جی را ترک کند.

ادامه مطلب
عکس‌| سردار آزمون با ساعت لاکچری و گران‌قیمت در تیم ملی » اصفهان امروز آنلاین

۲۵۷ ۲۵۱



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments