جدایی یک سپاهانی به مقصد لیگ روسیه

جدایی یک سپاهانی به مقصد لیگ روسیه » اصفهانیا


به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ محمد قربانی، هافبک جوان سپاهان از این تیم جدا شده و قرار است به فوتبال روسیه برود.

به گزارش افتاب وطن، این خبری غیرمنتظره برای هواداران سپاهان به حساب می اید، اما با دقت به کارکرد خیره‌کننده‌ای که قربانی طی یک و نیم فصل تازه با پیراهن سپاهان اراعه کرده، انتقال این بازیکن به فوتبال اروپا قابل انتظار به شمار می‌رفت و اکنون در اغاز مصاف با الهلال این خبر انتشار شده است.
یقیناً محمد قربانی هافبک دفاعی ۲۲ ساله سپاهانی‌ها صبح روز آینده همراه با دیگر بازیکنان تیم با پرواز چارتر راهی عربستان خواهد شد و در مصاف برگشت برابر این تیم وجود خواهد داشت و بعد از برگزاری این بازی به اردوی تیم اورنبورگ در روسیه ملحق می‌بشود.
محمد قربانی در ابتدای لیگ بیست و دوم یکی از خریدهای غیرمنتظره ژوزه مورایس می بود. او که فصل قبل در نساجی زمان آنچنانی اشکار نمی‌کرد، در سپاهان توانست در هفته هفتم روبه رو هوادار خودش را به ترکیب مهم رساند و از آن بازی به سپس هفته به هفته و بازی به بازی جایگاه خود را در ترکیب تیم بهبود بخشید.

ادامه مطلب
عکس العمل دلنشین مانچینی به ترجیح عربستان به ژاپن توسط کلینزمن » اصفهانیا

محمد قربانی فصل قبل با پیراهن سپاهان ۵ وجود ثابت و ۱۵ وجود تعویضی داشت و در فصل تازه ۱۴ مرتبه به گفتن بازیکن ثابت برای طلایی پوشان اصفهانی بازی کرد. با این توصیف مصاف با شمس آذر را باید آخرین بازی محمد قربانی ۲۲ ساله با پیراهن طلایی سپاهان دانست.

قربانی با اغاز فصل تازه دیگر نه به گفتن یک بازیکن جوان که با مطمعن مورایس به یک بازیکن قابل اتکا در ترکیب تیم بدل شد و اکنون در قامت یکی از بازیکنان کلیدی سپاهان به لیگ روسیه کوچ خواهد کرد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
ارتباط خانوادگی لژیونر دورگه ایرانی با بازیگر زن معروف سینما

یقیناً با جدایی محمد قربانی به نظر می‌رسد مورایس هم برای جایگزینی او دست به کار خواهد شد و برای این بازیکن که در پست هافبک دفاعی و در برخی اوقات در پست دفاع میانی بازیکنی اثرگذار برای سپاهان می بود، جانشین جذب خواهد شد.

گفتنی است اورنبورگ در آخر هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر روسیه رتبه چهاردهم را در اختیار دارد و ماموریت محمد قربانی جوان و هم‌تیمی‌هایش نگه داری سهمیه این تیم در لیگ برتر روسیه است.

۲۵۸ ۲۵۸



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments