فروش اقساطی وانت نیسان

شرایط فروش اقساطی وانت نیسان دوگانه‌سوز اظهار شد + جدول اسفند ۱۴۰۲


شرکت سایپا شرایط فروش اقساطی وانت نیسان دوگانه‌سوز را اختصاصی اعیاد شعبانیه خبرداد. در این شرایط متقاضیان می‌توانند وانت نیسان دوگانه‌سوز را به‌صورت اقساطی خریداری کنند و اتومبیل خود را طی زمان ۳۰ روز کاری تحویل بگیرند. سایپا در روزهای پایانی بهمن ۱۴۰۲، بخشنامه فروش وانت نیسان بنزینی را خبرداد.

این بخشنامه فروش از ساعت ۱۱ صبح روز سه‌شنبه اول اسفندماه در اختیار متقاضیان قرار گرفته است. مشتریان می‌توانند برای ثبت‌نام و تکمیل پرونده، به سایت فروش اینترنتی سایپا مراجعه کنند. این شرایط تا زمان تکمیل ظرفیت در دسترس مشتریان قرار دارد. در این مطرح، محدودیت کدملی و حداقل سن متقاضی خرید ماشین ۱۸ سال وجود دارد. این چنین امکان صلح و انتقال ماشین به‌صورت وکالتی برای این بخشنامه در نظر گرفته نشده است.

شرایط فروش اقساطی وانت نیسان دوگانه‌سوز، اسفند ۱۴۰۲:

ماشین قیمت پیش پرداخت مبلغ تسهیلات زمان بازپرداخت مبلغ چک اول مبلغ دیگر چک‌ها زمان تحویل
نیسان دوگانه سوز آپشنال SVD ۵۷۱,۰۹۰,۰۰۰ ۴۰۷,۷۵۲,۱۰۰ ۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰ ۲۴ ماهه ۶ چک ۴ ماهه ۴۰,۷۶۰,۶۲۰ ۳۶,۴۰۳,۰۰۰ ۳۰ روزه

اکنون قیمت وانت نیسان دوگانه‌سوز در بازار آزاد، ۵۹۵ میلیون تومان است. از این رو انتظار می‌رود تا مشتریان استقبال تعداد بسیاری از شرایط فروش اقساطی این ماشین به‌عمل آورند. مبلغ سود تسهیلات در این بخشنامه فروش، نزدیک به ۳۱ درصد است که طی دوره بازپرداخت دوساله مشتریان باید آن را پرداخت کنند.

ادامه مطلب
شرایط پیش فروش وانت پراید اظهار شد + جدول دی‌ماه 1402
شرایط فروش اقساطی وانت نیسان دوگانه‌سوز اظهار شد + جدول اسفند ۱۴۰۲ ۷

وانت نیسان ازجمله قدیمی‌ترین خودروهای تشکیل داخل است که از پنج دهه پیش تا بحال روی خط تشکیل شرکت زامیاد قرار دارد. این ماشین اکنون در قالب نسخه‌های بنزینی، دوگانه‌سوز و دیزل به تشکیل می‌رسد. زامیاد تیپ‌های متغیری از این ماشین را به تشکیل می‌رساند که با اسامی همچون هیدرولیک، هیدرولیک با لاستیک رادیال و آپشنال شناخته خواهد شد. نسخه دوگانه‌سوز این ماشین به‌علت منفعت گیری از گاز طبیعی در کنار بنزین، محبوبیت تعداد بسیاری بین رانندگان فعال در سیستم حمل‌بار دارد. یقیناً قیمت این مدل نسبت به نسخه‌های بنزینی اندکی زیاد تر است.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
سامسونگ با 200 گلکسی S24 اولترا افتتاحیه المپیک پاریس را پخش می‌کند_اصفهانیا



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments