1992819

محبوبیت اختصاصی سردار آزمون؛ همه در رم عاشق او می باشند! » اصفهانیا


به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ سردار آزمون در دیدار برابر فروزینونه برای نخستین بار توانست از ابتدا به میدان برود. مطمعن ده روسی به مهاجم ایرانی یک گل را برای او به ارمغان آورد و یقیناً خوشحالی بعد از گل او بازتاب‌های مثبت بسیاری در فضای مجازی و بین کاربران داشت.

به نقل از افتاب وطن بعد از آنکه هم تیمی جوان او یعنی دین هویسن دروازه میزبان را باز کرد، او خوشحالی تحریک آمیزی انجام داد که تبدیل خشم هواداران فروزینونه شد. اما بعد از این که آزمون اختلاف را افزایش داد، او روبه رو هواداران میزبان دست‌هایش را به هم چسباند و بابت حرکت هم تیمی‌اش، از طرفداران حریف عذرخواهی کرد.

روزنامه کوریره دلا اسپورت در شماره امروز خود به تمجید از سردار پرداخته و حرکت او را مورد ستایش قرار داده است. این روزنامه تیتر “مهاجم ایرانی در بنیتو استیرپه گلزنی کرد؛ آزمون اکنون به جستوجو رستگاری است” را برای گزارشش انتخاب کرده و در ادامه نوشته است: “سردار عاشق باشگاه و شهر است: او می‌خواهد بماند، در تریگوریا دیوانه او می باشند.”

ادامه مطلب
عکس| حمایتنیمار از استقلال در دربی! » اصفهانیا

در این گزارش می‌خوانیم:

او را چطور توصیف کنیم؟ خوب، مودب و دوست داشتنی. نمونه اولیه پسر کاملی که خانواده‌ها دوست دارند در خانه داشته باشند و هواداران رم اکنون او را با پیراهن تیمشان در زمین می‌بینند. سردار آزمون با همه ویژگی‌‍هایی که در بالا ذکر شد، برای گلی که به فروزینونه زد و در واقع یک پیروزی مهم را برای مبارزه در راه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به ارمغان آورد، همه را زیاد تر و زیاد تر قانع می‌کند.

ادامه مطلب
لیست مدارس پسرانه چادگان با آدرس و شماره تلفن

این ایرانی در تریگوریا (کمپ تمرینی رم)، نزد هم تیمی‌هایش و هواداران محبوب است. یقیناً جدا از ویژگی‌هایش درون زمین، او این چنین برای حرکت دوستانه‌اش، برخوردهای همیشه مودبانه‌اش و احترام به کار دیگران، به محبوبیت بسیاری دست اشکار کرده است.

احمقانه به نظر می‌رسد، اما هنگامی او به فولویو برناردینی (محل باشگاه رم) می‌رسد، با همه کارکنان احوالپرسی می‌کند، یا هنگامی که تمرینات به آخر می‌رسد، تجهیزات فنی خود را سازماندهی می‌کند. چیزهای کوچکی که از چشم افرادی که سال‌ها در تریگوریا کار کرده‌اند دور نمی‌ماند.

او حتی از روابط اجتماعی نیز غافل نمی‌شوند، چون خبرهایی مبنی بر این که آزمون در رم به خوبی مورد دقت است و این چنین نحوه ربط او با دیگر اعضای تیم و مردم شهر رم نیز به گوش می‌رسد.

او بعد از پیروزی روبه رو فروزینونه او گفت: «از کودکی هوادار رم بودم، همیشه مسابقات بزرگ سری آ را جستوجو می‌کردم چون در ایران فقط آن‌ها را پخش می‌کردند.» اگر به او می‌انها گفتند که در رم بازی می‌کند، اول برای مورینیو و سپس برای ده روسی، مطمئناً باور نمی‌کرد.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

در واقع سردار یک مقصد دارد: تا جایی که امکان پذیر بازی کند و با لیاقت ماندن در پایتخت باشد، جایی که حس بزرگی دارد. رم حق بازخرید ۱۲.۵ میلیون یورویی را دارد، قیمتی که می‌تواند با مذاکره با بایر لورکوزن نیز افت یابد. چون این تیم می‌تواند در ماه می قهرمانی در بوندس لیگا را جشن بگیرد و در نتیجه درآمدهای اضافی نیز خواهد داشت.

ادامه مطلب
عکس‌| عکس العمل کعانی‌زادگان به برد مورد قیمت پرسپولیس » اصفهانیا
1992820

آزمون که اکنون تنها جانشین لوکاکو است، می‌خواهد ده روسی را قانع کند تا به او زمان‌های بیشتری برای وجود در میدان بدهد. او در روبه رو فروزینونه اولین بازی خود را به گفتن استارتر انجام داد، اما حتی وقتی که نیمکت نشین می بود هیچ زمان ناکامی نخورد، در واقع او بیشتر از یک بار در گل‌های تیم نقشی اختصاصی داشت.

علاوه بر این، او طی ۳۲۸ دقیقه وجود در ترکیب رم، در سری آ دو گل به ثمر رساند که به طور کلی و در کل، این دقایق معادل سه بازی و نیم است ولی سردار این مقدار وجود را در پانزده مسابقه تقسیم کرده است.

همانطور که حرف های شد همه در رختکن از او راضی می باشند. به خصوص دیبالا و پاردس که بلافاصله با آنها رابطه خوبی برقرار کرد تا جایی که از سوی آنها دعوت شد تا در خانه، با یکی از فیزیوتراپیست‌های مورد مطمعن آنها تمرین کند.

ادامه مطلب
ناظر مسابقه بدون هماهنگی با AFC بازی سپاهان و الاتحاد را لغو کرد » اصفهان امروز آنلاین

سردار بعد از آخر بازی با فروزینونه از مورینیو که به علت مشغله کاری در جام ملت‌های آسیا نتوانسته می بود با او خداحافظی کند، سپاس کرد و در مصاحبه با خبرنگار DAZN به شوخی با خبرنگاران و این چنین مسخره کردن برخی از هم تیمی‌هایش پرداخت.

او دیروز چند ساعت مرخصی گرفت تا در مراسم معارفه فیلم “من وارن؛ پسر باد” شرکت کند. فیلمی مستند درخصوص اسبی که با کسب ۵۱ پیروزی، تاریخ ساز شده است. او با زبیگنیو بونیک یکی دیگر از بازیکنان بزرگ رم عکس یادگاری گرفته می بود. عکس انتشار شده صدها لایک از طرفداران رم جمع آوری کرده است و حتی علتافزایش پشتیبانی‌ها از این ایرانی شد که در تریگوریا محبوبیت بسیاری پیدا کرده است.

۲۵۷ ۲۵۱



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments