قابلیت Auracast سامسونگ

سامسونگ فناوری‌های تازه صوتی را به تلفنها و تبلت‌های خود می‌آورد


سامسونگ خبرداد به‌زودی فناوری‌های صوتی همانند Auracast ،۳۶۰ Audio و Auto Switch را در تلفنها، تبلت‌‌ها، لپ‌تاپ‌ها و تلویزیون‌های گوناگون این شرکت فراهم می‌کند. یقیناً پیش‌ازاین نیز فناوری‌ Auracast در برخی از دستگاه‌های تازه این شرکت قابل‌منفعت گیری بوده است، اما اکنون این غول کره‌ای طیف منفعت گیری از این فناوری‌ را در محصولات خود گسترده‌تر می‌کند. سامسونگ می‌گوید این فناوری‌ها از آخر ماه جاری میلادی در گلکسی بادز ۲، بادز FE و بادز ۲ پرو کم کم در دسترس خواهند می بود.

بر پایه اظهار رسمی سامسونگ، قابلیت پخش Auracast درکنار ۳۶۰ Audio و Auto Switch در دستگاه‌های گوناگون این شرکت همانند لپ‌تاپ‌‌ها و تلویزیون‌ها در دسترس قرار می‌گیرند. با فناوری بلوتوث تازه Auracast شما می‌توانید با یک دستگاه، صدا را در تعداد نامحدودی از گجت‌ها همانند اسپیکر و هدفون‌ها پخش کنید. سال قبل میلادی سامسونگ از این فناوری در هدفون گلکسی بادز ۲ پرو و تازه ترین تلویزیون‌های بالارده خود رونمایی کرد. این چنین سری گلکسی S24 به این فناوری تجهیزاست. اکنون، سامسونگ تعداد بیشتری از تلفنها و تبلت‌ها را به Auracast تجهیزمی‌کند.

ادامه مطلب
کشف کیهان توسط ادوین هابل
سامسونگ فناوری‌های تازه صوتی را به تلفنها و تبلت‌های خود می‌آورد ۷

قابلیت Auracast در دستگاه‌های گوناگون سامسونگ

برای آنکه دستگاهی بتواند با بلوتوث Auracast یک فایل صوتی پخش کند باید از One UI 6.1 یا بالاتر منفعت ببرد. برای مثال سری گلکسی S23، سری زد فلیپ و فولد ۵ و تبلت‌های Tab S9 به این قابلیت تجهیزخواهند شد. این چنین برای آنکه یک دستگاه بتواند با این فناوری فایل صوتی دریافت کند، باید One UI 5.1.1 داشته باشد. به این ترتیب تلفنهای هوشمندی همانند زد فلیپ و فولد ۴، گلکسی A54 5G، گلکسی M54 و تبلت‌های Tab S9 FE می‌توانند از Auracast منفعت گیری کنند.

سامسونگ این چنین به یک قابلیت کاربردی دیگر نیز اشاره کرده است. در سری گلکسی S24 با پشتیبانی هوش مصنوعی می‌توانید ترجمه همزمان داشته باشید، اکنون با وصل‌کردن یک گلکسی بادز به تلفنهای گلکسی S24، صدای ترجمه‌شده شما برای شنونده پخش خواهد شد.

ادامه مطلب
کشف روشی تازه برای تولید انرژی پاک از پر مرغ‌ها
آخرین مطالب

سامسونگ این چنین فناوری صدای ۳۶۰ درجه را به تلویزیون‌های بیشتری می‌آورد. این فناوری با صدای فراگیر می‌تواند با تشخیص جهت سر شما صدا را بهتر تنظیم کند. با قابلیت Auto Switch نیز می‌توانید به‌طور خودکار گلکسی بادز ۲ پرو را بین دستگاه‌های گوناگون سامسونگ سوئیچ کنید. این قابلیت در دستگاه‌های بیشتری قابل‌منفعت گیری خواهد می بود.



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments