هشدار به هواداران استقلال / اسپانسر باشگاه مجوز ندارد، سرتان کلاه نرود!

هشدار به هواداران استقلال / اسپانسر باشگاه مجوز ندارد، سرتان کلاه نرود!


به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ مهدی اسدی، رئیس انجمن واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی، در گفتگو با ایسنا، در رابطه با گمان تکرار ماجرای کوروش کمپانی توسط اسپانسر باشگاه استقلال او گفت: دقیقا چند روز بعد از رسانه‌ای شدن ماجرای کوروش کمپانی، اولین موضوعی که در دستور کار انجمن قرار گرفت، این می بود که با باشگاه استقلال داخل مذاکره شویم تا با اسپانسر خود که یکی از فروشندگان موبایل است، قطع همکاری کرده و قرارداد خود را فسخ کند.

او گفت: از طریق دوستان مشترک چندین بار به آقای خطیر – مدیر عامل باشگاه استقلال، پیغام داده و در رابطه با تکرار ماجرای کوروش کمپانی از طریق یک فروشنده دیگر، هشدار دادیم و آن‌ها را از این نوشته مطلع کردیم که اسپانسر باشگاه استقلال با همان رویه کوروش کمپانی (پیش فروش موبایل زیر قیمت بازار) در حال فروش موبایل با قیمت ۳۰ الی ۴۰ درصد کمتر از قیمت جهانی است.

ادامه مطلب
عکس| پرسپولیسی‌ها در جشن تولد یک عضو خاص » اصفهانیا

رئیس انجمن واردکنندگان موبایل به عدم پاسخگویی از سوی باشگاه استقلال اشاره کرد و او گفت: متاسفانه در این زمان، مدیر عامل باشگاه استقلال پاسخی به هشدارهای ما نداد و ما در نهایت به طور رسمی و کتبی این نوشته را به باشگاه استقلال خبر داده تا عواقب همکاری با شرکت‌هایی که شفافیت اقتصادی نداشته و گمان متضرر شدن مردم در آن ها بالا است را هشدار دهیم.

اسدی در ادامه گفت: برتری ما این است که این قرارداد فسخ بشود چرا که اسپانسر باشگاه استقلال هم همانند شرکت کوروش کمپانی مجوز واردات موبایل ندارد و امیدوارم مردم در آینده متضرر نشوند و ناظر تکرار ماجرای کوروش کمپانی نباشیم.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
ردپای ظلم ظل السلطان به اصفهان در آلبوم‌های کاخ گلستان

وی این چنین او گفت: به شخصه این گمان را می‌دهم که اگر این قرارداد فسخ نشود، بی شک تا روزهای آینده این کلاهبرداری مجددا تکرار بشود و از آن‌جایی که باشگاه استقلال دارای پشتوانه مردمی بالایی است به مراتب می‌توانیم ناظر تکرار ماجرایی کوروش کمپانی در مقیاس زیاد بالاتر باشیم.

رئیس انجمن واردکنندگان موبایل و تبلت با اشره به نداشتن مجوز واردات موبایل از سوی شرکت کوروش کمپانی او گفت: این شرکت تحت هیچ شرایطی مجوز واردات موبایل نداشته و ما هم از دفتر تخصصی تلفن همراه وزارت صمت و هم از دفتر تخصصی خدمات بعد از فروش وزارت صمت پیگیری کرده و بعد از چند مرحله استعلام، فهمید شدیم که این شرکت هیچ وارداتی هم نداشته است.

اسدی در ادامه او گفت: در اساسنامه تاسیس شرکت‌ها، می‌توان اشاره کرد که در چه عرصه‌ای فعالیت انجام بشود؛ به گفتن مثال، در اساسنامه اکثر شرکت‌های تجاری هم به واردات و صادرات و هم به کالا اشاره می‌بشود اما دلیلی بر این که آن شرکتی بتواند مجوز واردات یک محصول را دریافت کند، نیست و مجددا اصرار می‌کنم که کوروش کمپانی نه از سوی انجمن واردکنندگان موبایل و نه از سوی وزارت صمت هیچ گونه مجوز واردات موبایل نداشته است.

ادامه مطلب
پاشخ فدراسیون والیبال به عطایی؛ افشاگری بی‌سابقه علیه سرمربی سابق

وی این چنین به دارا بودن نشان «اینماد» در شرکت‌های تجاری اشاره کرد و او گفت: همه این شرکت‌ها دارای اینماد می باشند و اگر اینماد نداشته باشند، نمی توانند درگاه پرداخت الکترونیک داشته باشند. به این علت باید در صدور نشان اینماد بیشتر از قبل دقت بشود و بدون نظارت پسینی، امکان پذیر اتفاقات شبیه به مراتب تکرار بشود در حالی که برخی از شرکت‌ها در حال کلابرداری از مردم می باشند و از نشان اینماد برخوردار بوده که خود علتاطمینان مردم می‌بشود.

رئیس انجمن واردکنندگان موبایل در آخر افزود: در چند روز قبل با همه نهادهای نظارتی و حکومتی همچون دادستانی کل سرزمین، سازمان بازرسی کل سرزمین، وزارت ورزش و جوانان، وزارت فرهنگ و ارشاد و نهادهای امنیتی و قضایی در رابطه با اتفاقی که امکان پذیر در باشگاه استقلال رخ دهد، نامه‌نگاری انجام شده و این نهادها را از گمان وقوع یک کلاهبرداری دیگر مطلع کرده‌ایم و همه تلاش خود را انجام می‌دهیم تا جلوی این نوشته قبل از آن‌که همانند ماجرای کوروش کمپانی به فاجعه بدل بشود، گرفته بشود.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

۲۵۸ ۲۵۸

ادامه مطلب
پشت پرده فروش یک باشگاه/ دولت می خواهد بجای بدهی هایش ، پرسپولیس را به سازمان تامین اجتماعی واگذار کند!



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments