شیائومی واچ 2 با قیمت 200 یورو معرفی شد

شیائومی واچ ۲ با قیمت ۲۰۰ یورو معارفه شد


همراه با شیائو‌می ۱۴ اولترا، غول چینی از «شیائومی واچ ۲» نیز رونمایی کرده است. ساعت هوشمند شیائومی ۲۰۰ یورو قیمت دارد و برای اراعه در برخی بازارهای اروپایی همانند آلمان و ایتالیا درنظرگرفته شده است.

مشخصات شیائومی واچ ۲

در قیاس با شیائومی وا‌چ ۲ پرو که از فولاد ضد زنگ ساخته شده می بود، این دستگاه دارای بدنه آلومینیومی است. شیائومی وا‌چ ۲ این چنین دارای یک نمایشگر ۱.۴۳ اینچی AMOLED است و از همان چیپ اسنپدراگون W5 پلاس نسل ۱ منفعت می‌برد.

گیرنده GPS، سیستم نظارت بر ضربان قلب و SpO2 و گواهی مقاومت در برابر آب ۵ ATM از جمله دیگر ویژگی‌های قابل ذکر می باشند.

شیائومی واچ ۲ با قیمت ۲۰۰ یورو معارفه شد ۷

در آمازون آلمان، شیائومی وا‌چ ۲ را هم‌اکنون در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای می‌توان پیش‌خرید کرد. یقیناً ساعت از ۲۵ فوریه (یکشنبه) اراعه خواهد شد و می‌توان انتظار داشت که حدودا از ۱ تا ۴ مارس (۱۱ اسفند تا ۱۴ اسفند) داخل بازار بشود.

ادامه مطلب
دوره‌های آموزشی پروداکت رود راهگشای ارتقای آموزش مدیریت محصول در ایران
آخرین مطالب

در ایتالیا فقط نسخه نقره‌ای دستگاه اراعه شده است و به گمان زیادً نسخه مشکی در زمان فرد دیگر در دسترس قرار می‌گیرد. در ایتالیا نیز از ۲۴ فوریه (یکشنبه) می‌توان برای خرید گلکسی واچ ۲ عمل کرد.

شیا‌ئومی واچ ۲ به گمان زیادً در کشورهای دیگر نیز اراعه خواهد شد. این چنین یکی از با اهمیت ترین تفاوت‌های این دستگاه با شیا‌‌‌ئومی وا‌‌‌چ ۲ پرو علاوه بر جنس بدنه، عدم وجود گزینه LTE است.



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

ادامه مطلب
سامسونگ به گمان زیادً طراحی ساعت‌های هوشمند خود را مجدد مربعی می‌کند

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments