فینال،قبل از بازی با سپاهان!

فینال،قبل از بازی با سپاهان! » اصفهانیا


به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ استقلال در تهران تیم صنعت‌نفت آبادان را ناکامی داد تا هم چنان در صدر جدول باقی بماند و ملوان نیز برد بزرگی در اصفهان روبه رو ذوب‌آهن به چنگ آورد تا هم چنان به گفتن یک تیم تیغ‌دار در لیگ بیست و سوم نامش نقل باشد.
به واقع ملوان از ابتدای لیگ تیم دست و پا بسته‌ای نبوده و گاه حتی در قامت یک مدعی روبه رو تیم‌های بزرگ قد علم کرده است.ملوانان که سوابقی طویل در لیگ برتر دارند و جزو تیم‌های خوشنام و با اصالت فوتبال ایران محسوب خواهد شد در بازی نیم‌فصل اول نیز استقلال را در ورزشگاه آزادی آزار دادند به طوری که آبی‌ها دقیقه ۸۰ با گل محمد حسین مرادمند توانستند از سد این تیم بگذرند.
ملوان حتی در ابتدای آن بازی صاحب یک ضربه پنالتی هم شد که حسینی مهار کرد تا نتیجه عجیبی در هفته دوم لیگ برتر برای استقلال رخ ندهد.پیش‌بینی می‌بشود که استقلال در بازی عصر پنجشنبه روبه رو تیم با لیاقت ملوان باز هم کاری بس دشوار پیش رو داشته باشد اما جواد نکونام که در روزهای تازه عمیقاً دچار جنگ‌های لفظی با علی خطیر بوده، خوب می‌داند که اگر نتواند از میدان سربلند بیرون بیاید امکان پذیر برایش چه حاشیه هایی به وجود بیاید.

ادامه مطلب
یحیی گزینه سرمربیگری تیم امید شد! » اصفهانیا

این که اتفاقات روزهای تازه در نتیجه بازی استقلال روبه رو ملوان تاثییر بگذارد یا خیر، سپس از به صدا درآمدن سوت آخر بازی استقلال و ملوان در انزلی روشن خواهد شد اما به طور قاطق اگر استقلال در این بازی به نتیجه دلخواه نرسد، ‌همگان سرمربی استقلال را بابت استراتژی نه چندان مناسب سپس از برتری خانگی روبه رو صنعت‌نفت آبادان سرزنش خواهند کرد.از آن سو اگر استقلال برنده این بازی باشد قطعاً نکونام مجدد مورد تحسین قرار خواهد گرفت و همه از یاد خواهند برد که او سپس از بازی با صنعت‌نفت آبادان چطور به سمت خطیر یورش برد و باز هم سرمربی استقلال از سوی هواداران به عرش برده خواهد شد.

به هر حال سرمربی آبی‌ها برای رسیدن به ۳ امتیاز بازی با ملوان راهی دشوار و پر پیچ و خم پیش رو دارد و باید با استراتژی مناسب و برخورداری از یک دکترین مناسب قدم به میدان بازی با ملوان بگذارد و اجازه ندهد امتیاز این بازی از دست برود.
در شرایطی که سپاهان شانه به شانه استقلال در حرکت است، لزوم برتری در بازی‌های بیرون خانه نیز حیاتی است و اگر سرمربی استقلال بتواند تیمش را به سمت بردی دیگر سوق دهد بی‌شک با اسایش ذهنی زیاد بالا قدم به میدان بازی با سپاهان خواهد گذاشت.
در واقع در این هفته که استقلال با ملوان بازی دارد و هفته سپس که با سپاهان رخ در رخ می‌بشود دو بازی فینال‌گونه پیش روی جواد نکونام و شاگردانش قرار گرفته است و سرمربی آبی‌ها باید با برنامه مناسب از بعد دو بازی برآید تا تیمش در هفته‌های آتی نیز از انگیزه و انرژی کافی برای رسیدن به امتیازات پیش رو برخوردار باشد.
حقیقتاً دستیابی به ۳ امتیاز در بندرانزلی به اندازه ۶ امتیاز برای استقلال قیمت فنی دارد و تیمی که موفق بشود این ملوان را در خانه‌اش ببرد حتماً با لیاقت گفتن قهرمانی خواهد می بود که استقلال باید با خلق این چنین بردی خودش را جلوتر از سپاهان به گفتن مدعی اول قهرمانی لیگ برتر به همگان معارفه کند.

ادامه مطلب
اولین تمرین پرسپولیس بدون یحیی با غیبت غیرمنتظره سیدجلال » اصفهانیا

۲۵۷ ۲۵۱



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments