کیلیان امباپه برای رئال مادرید مشکل ساز خواهد شد

کیلیان امباپه برای رئال مادرید مشکل ساز خواهد شد » اصفهانیا


به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ در پی اظهار کیلیان ام باپه مبنی بر ترک پاری سن ژرمن در انتهای فصل جاری، همه چیز مهیای انتقال این ستاره فرانسوی به رئال مادرید شده است و به نظر می رسد دو طرف بعد از سال‌ها، به آرزوی دیرین خود دست خواهند یافت.

با این حال، امانوئل پتی چندان به آینده ام باپه در رئال مادرید خوش‌بین نیست و در مصاحبه با AS، به گفتن مشکلات احتمالی وجود این ستاره در سانتیاگو برنابئو پرداخت:

انتقال ام باپه به رئال مادرید امکان پذیر برای این باشگاه مشکل ساز بشود. دستمزد بالاتر او نسبت به دیگر بازیکنان رئال مادرید و هم‌این چنین جنگ بر سر تصاحب قوت رهبری در رختکن و زمین می توانند برای رئال مادرید دردسر تشکیل کنند.

پتی در ادامه افزود:

ادامه مطلب
عکس‌| خنده‌های سردار آزمون کنار پرنسس زندگی‌اش » اصفهانیا
آخرین مطالب

ام باپه اخیرا در پست فوروارد به بازی گرفته شده است و همه ما می دانیم که او در پست‌های تهاجمی دیگر، کارکرد بهتری نسبت به وجود در پست فوروارد دارد. با دقت به این که بلینگام و وینیسیوس کارکرد فوق الاده در فصل جاری داشته‌اند، ام باپه در رئال مادرید هم باید در همین پست فوروارد به میدان برود. در رابطه انتقال ام باپه به رئال مادرید هزاران سوال وجود دارد که فردی جواب آن‌ها را نمی داند.

ادامه مطلب
واکنش رسمی الاتحاد به عدم برگزاری بازی با سپاهان » اصفهان امروز آنلاین

۲۵۷ ۲۵۱



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments