گلکسی فیت 3 سامسونگ معرفی شد + مشخصات

گلکسی فیت ۳ سامسونگ معارفه شد + مشخصات


مشخصات سامسونگ گلکسی فیت ۳ چند روز پیش آشکار شده می بود و اکنون این دستگاه به‌‌طور رسمی و به‌گفتن جانشین گلکسی فیت ۲ که سال ۲۰۲۰ معارفه شده می بود، از راه رسیده است. دستگاه تازه غول کره‌ای نسبت به نسل قبلی نمایشگر و باتری بزرگ‌تری دارد و می‌تواند تا ۱۳ روز دوام بیاورد.

مشخصات و ویژگی‌های سامسونگ گلکسی فیت ۳

گلکسی فیت ۳ سامسونگ معارفه شد + مشخصات ۱۲

گلکسی فیت ۳ دارای نمایشگر ۱.۵۷ اینچی AMOLED است که می‌توان آن را با بیشتر از ۱۰۰ واچ‌فیس حاضر در اپلیکیشن Galaxy Wearable شخصی‌سازی کرد. هرچند سامسونگ ظرفیت باتری این دستگاه را اظهار نکرده است، اما به حرف های آن، بعد از شارژ کامل، با منفعت گیری معمولی می‌تواند تا ۱۳ روز دوام بیاورد. بااین‌حال، مطابق گزارش قبلی، این دستگاه انگارً به یک باتری ۲۰۸ میلی‌آمپر‌ساعتی تجهیزشده است.

ادامه مطلب
روش دیدن مطلب های حذف شده اینستاگرام

برای قیاس، گلکسی فیت ۲ دارای نمایشگر ۱.۱ اینچی AMOLED و باتری ۱۵۹ میلی‌آمپر‌ساعتی می بود.

گلکسی فیت ۳ می‌تواند ضربان قلب، خواب، سطح استرس و ورزش کاربران را ردیابی کند. داده‌های ردیابی‌شده آن را می‌توان از طریق اپلیکیشن Samsung Health روی یک گوشی مشاهده کرد. درحالی‌که دستگاه فاقد اتصال GPS است، اما به حسگرهایی همانند شتاب سنج و ژیروسکوپ تجهیزشده است.

ازجمله دیگر ویژگی‌های گلکسی فیت‌ ۳ می‌توان به دوربین از راه دور، امکان اشکار کردن گوشی، تماس اضطراری، تشخیص سقوط، حالت مزاحم نشوید و حالت خواب اشاره کرد. با دقت به این که دستگاه فاقد میکروفون و بلندگو است، امکان حمایتاز تماس صوتی وجود ندارد. درنهایت می‌توان به گواهی IP68 و استاندارد ۵ATM مقاومت در برابر گردوغبار و آب اشاره کرد.

ادامه مطلب
استرالیا از قدرتمندترین سلاح لیزری قابل‌حمل جهان رونمایی کرد + عکس_اصفهانیا

قیمت و زمان اراعه

1708580498 460 گلکسی فیت 3 سامسونگ معارفه شد مشخصات
گلکسی فیت ۳ سامسونگ معارفه شد + مشخصات ۱۳

گلکسی فیت ۳ بازارهایی ازجمله آسیا، آمریکای مرکزی، آمریکای جنوبی و اروپا را مقصد قرار داده است. فروش این دستگاه قرار است از ۲۳ فوریه (۴ اسفند) اغاز بشود، اما قیمت آن تا این مدت اشکار نشده است. دستگاه تازه سامسونگ را می‌توان در رنگ‌هایی همانند خاکستری، نقره‌ای و طلایی صورتی خریداری کرد.



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments