تبلت شیائومی پد 6S پرو معرفی شد + مشخصات و قیمت

تبلت شیائومی پد ۶S پرو معارفه شد + مشخصات و قیمت


شیائومی روز قبل از گوشی شیائومی ۱۴ اولترا و ساعت هوشمند شیائومی واچ ۲ رونمایی کرد. تبلت پد ۶S پرو ۱۲.۴ اینچی محصول فرد دیگر است که غول چینی در اتفاقات خود معارفه کرد که در ادامه مشخصات آن را مرور می‌کنیم.

تبلت شیائومی از نسخه جاری پد ۶ پرو بزرگ‌تر است و از یک نمایشگر ۱۲.۴ اینچی LCD IPS راه اندازی شده است. نسبت عکس ۳:۲، وضوح ۳۰۴۸ در ۲۰۳۲ پیکسل، نرخ تازه‌سازی عکس ۱۴۴ هرتز و حداکثر روشنایی ۹۰۰ نیت از جمله مشخصات نمایشگر آن می باشند.

تبلت شیائومی پد ۶S پرو معارفه شد + مشخصات و قیمت ۱۲

این چنین نمایشگر دستگاه توسط یک لایه از شیشه گوریلا گلس ۵ پوشانده شده است و از ورودی قلم نیز حمایتمی‌کند. این چنین با وجود انتخاب این چنین اسمی، می‌توان انتظار داشت که شیائومی پد ۶S پرو در نسخه فرد دیگر که به گمان زیادً ۱۱ اینچ است نیز اراعه بشود.

ادامه مطلب
پوکو C65 معرفی شد؛ مشخصات + قیمت

شیائومی پد ۶S پرو سیستم عامل HyperOS را اجرا می‌کند. از نظر سخت‌افزار، این دستگاه دارای چیپ اسنپدراگون ۸ نسل ۲ است و از ۸، ۱۲، یا ۱۶ گیگابایت رم منفعت می‌برد. فضای ذخیره‌سازی آن نیز شامل گزینه‌هایی با ۲۵۶ گیگابایت، ۵۱۲ گیگابایت یا ۱ ترابایت می‌بشود.

باتری ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی آن نیز از شارژ ۱۲۰ وات حمایتمی‌کند و شیائومی ادعا دارد که در ۳۵ دقیقه می‌توان آن را به‌طور کامل شارژ کرد. علاوه بر این، چینی‌ها در تبلت خود از دو تراشه سفارشی برای محافظت از باتری منفعت گیری کرده‌اند؛ یک تراشه P2 که بر شارژ سریع دستگاه نظارت دارد و تراشه G1 که سلامت باتری را مدیریت می‌کند.

ادامه مطلب
مهلت بورس به ایران‌ماشین و سایپا برای بقا در بازار سرمایه_اصفهانیا

قیمت شیائومی پد ۶S پرو

1708667417 271 تبلت شیائومی پد 6S پرو معارفه شد مشخصات و
تبلت شیائومی پد ۶S پرو معارفه شد + مشخصات و قیمت ۱۳

تبلت همه فلزی شیائومی در سه رنگ مشکی، آبی و سبز اراعه می‌بشود و وزن آن ۵۹۰ گرم است. قیمت نسخه‌های گوناگون آن به شرح جدول زیر است:

مدل ۸/۲۵۶ گیگابایتی ۴۲۰ یورو
مدل ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی ۴۷۰ یورو
مدل ۱۲/۵۱۲ گیگابایتی ۵۲۰ یورو
مدل ۱۶ گیگابایتی/۱ ترابایتی ۵۹۰ یورو



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments