عکس‌| پاسخ طعنه‌آمیز ستاره الهلال به کری عجیب سیاوش یزدانی!

عکس‌| جواب طعنه‌آمیز ستاره الهلال به کری شگفت سیاوش یزدانی! » اصفهانیا


به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ تیم سپاهان دیشب در بازی برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا روبه رو الهلال ۳ بر یک ناکامی خورد و از مسابقات حذف شد.

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، همه چیز برای تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا در دو بازی رفت و برگشت عین به عین تکرار شد. زدن گل اول، اخراج یک دفاع کننده کلیدی و دریافت سه گل. با این وجود این بازی یک اتفاق دیگر هم داشت و آن در زمان اخراج سیاوش یزدانی رقم خورد. بازیکن الهلال داشت با نیازمند تک به تک می شد که یزدانی با یک تکل محکم متوقفش کرد و داور که کارت زرد داده می بود سپس از دیدن تصاویر با کارت قرمز مستقیم اخراجش کرد.

یک کری‌خوانی نافرجام و تیر به خودی!

ادامه مطلب
رضا دهدار از کسب سهمیه المپیک بازماند » اصفهانیا

یزدانی اما در زمان خروج با دستهایش نتیجه بازی را روبه رو چشم هواداران حاضر در ورزشگاه خانگی الهلال درست کرد. یک، صفر اما به گمان زیاد حتی خود مورایس هم در آن زمان می دانست که این نتیجه با دقت به ده نفره شدن سپاهان و نبودن بازیکن کافی در خط دفاعی زیاد متزلزل است.

خب احتمالا کری یزدانی به جایی برنخورده و الان هواداران الهلال آنقدر شاد می باشند که به گمان زیاد به آن فکر نمی کنند یا این که برخی از آنها دارند این لحظه را به سه گل تیمشان می چسبانند تا یک ویدیوی بامزه و خنده دار درست بشود. اما انگار این حرکت زیاد تر تیری می بود که به پای خود سپاهان شلیک شد. احتمالا نیازی نبوده است در حالی که ورزشگاه پر از جمعیت است و نیمار هم آن بالا نشسته و تیم هم ده نفره شده، حریف را جری تر کنیم!

ادامه مطلب
پیشرفت اقتصادی در گرو تعامل با دیگر کشورها است

جواب رقیب روبه رو دوربین‌ها!

این حرکت یقیناً توسط مالکوم و سالم الدوساری روبه رو دوربین ها جواب داده شد و یقیناً جواب نهایی آن نتیجه ای می بود که روی اسکوربورد ورزشگاه نقش بسته می بود.

در نتیجه کری خوانی سیاوش نافرجام و یقیناً برخلاف فکر او زیاد تر تاثییر منفی روی تیم سپاهان داشت که باید دقایق باقی مانده را در آن جو وحشتناک بدون او روبه رو الهلال تاب می آورد.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

۲۵۸ ۲۵۸



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments