1994267

عکس| بمب پرسپولیس رسما ترکید » اصفهانیا


به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ دقایقی سپس از ورود محمد خدابنده‌لو به ساختمان باشگاه پرسپولیس، باشگاه پرسپولیس با انتشار کردن جمله «محمد اینجاست، عضوی از ارتش سرخ» خبر از امضای قرارداد با این بازیکن داد.

به نقل از افتاب وطن هافبک اسبق مس رفسنجان که در روزهای قبل برای جدایی با این تیم به توافق رسید، امروز سپس از واریز بخشی از مبلغ رضایتنامه به این باشگاه موفق شد نظر این باشگاه را جلب کند و از جمع شاگردان نویدکیا جدا بشود.

او در لیگ برتر امکان وجود در ۱۳ بازی پرسپولیس را خواهد داشت و یقیناً قرارداد این بازیکن ۲۴ ساله برای فصل آینده نیز برقرار خواهد می بود تا او دوره جدیدی را برای خود استارت بزند

مسئله دلنشین در رابطه خدا بنده این که او از قبل هواداران پرسپولیس بوده و حتی برای حمایتاز این تیم به ورزشگاه نیز رفته می بود اما اکنون سپس از چند فصل حسرت بازی در پرسپولیس، پیراهن تیم محبوبش را برتن خواهد کرد.

ادامه مطلب
به علی دایی وصیت شده از سیاست دور شود! » اصفهانیا
آخرین مطالب

خدا بنده لو در آکادمی پیکان پرورش یافت و در لیگ نوزدهم توسط حسین فرکی به کار گرفته شد اما در لیگ بیستم اوج فوتبال او می بود که توسط مهدی تارتار به ترکیب مهم تیمش راه یافت و نظرها را به خود جلب کرد. او سپس با تارتار به ذوب‌آهن رفت و در ادامه نظر وسوسه برانگیز گل‌گهر و مس رفسنجان او را به کرمان برد.

اکنون این بازیکن که توانایی بازی پست هافبک مرکزی و هجومی را دارد و نقش بازیساز را به خوبی ایفا می‌کند، در لیست بزرگسالان پرسپولیس وجود خواهد داشت و به گفتن بازیکنی ۲۴ ساله و خوش آتیه در مرکز میدان قرمزها بازی خواهد کرد.

ادامه مطلب
عکس‌| ستاره پرسپولیس در جشن تولد مادرش » اصفهانیا

۲۵۷ ۲۵۱



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments