1994386

عکس‌| ستاره سپاهان علیه شایعه جنجالی! » اصفهانیا


تغییراتی در قسمت اطلاعات شخصی رضا شکاری جهت شد تا سخن بگویید‌هایی درمورد جدایی احتمالی این بازیکن در پنجره زمستانی از اردوی طلایی‌پوشان اصفهانی تشکیل بشود. اما باشگاه سپاهان به سادگی حاضر به صدور رضایت‌نامه این بازیکن که در تابستانی با مشقت بسیاری موفق به جذبش شد، نخواهد شد.

شکاری بعد از حواشی مربوط به انتقالش به فوتبال روسیه توانست با مطمعن امیر قلعه‌نویی بار دیگر به شرایط فنی و آمادگی جسمانی خود سر و سامان ببخشد و بعد از جدایی این مربی و پیوستنش به تیم ملی، این بازیکن هم با پرداخت مبلغی نزدیک به ١٨ میلیارد رضایتش از سوی باشگاه سیرجانی برای وجود در سپاهان صادر شد.

شکاری با اغاز لیگ بیست و سوم ستاره بی چون و چرای سپاهان می بود اما در ادامه مصدومیتی قدیمی از ناحیه مچ پا او را برای مدتی از دسترس خارج کرد و در هفته‌های پایانی نیم فصل اول بار دیگر به گفتن مهره‌ای کلیدی نامش نقل شد.

ادامه مطلب
صدر نشین پارسال؛قهرمان لیگ نخواهد می بود! » اصفهانیا

سپاهان بعد از کنار رفتن از لیگ قهرمانان آسیا همه دقت خود را معطوف به قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی کرده و بعد از صدور رضایت‌نامه یک میلیونی برای جدایی محمد قربانی دیگر حاضر به از دست دادن یکی از ستاره‌های تیم خود نخواهد شد.

۲۵۸ ۲۵۸



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

ادامه مطلب
درویش همانند پرسپولیس! » اصفهانیا

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments