مهاجم سابق استقلال و ذوب‌آهن در یک‌قدمی پرسپولیس » اصفهان امروز آنلاین

مهاجم اسبق استقلال و ذوب‌آهن در یک‌قدمی پرسپولیس » اصفهانیا


به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ پرسپولیس که در نیم فصل اول از داشتن یک گلزن رنج می‌برد، با وجود خرید عیسی آل‌کثیر هم چنان به جستوجو جذب یک مهاجم دیگر است.

به گزارش سایت فوتبال برتر؛ اغاز مهر ماه امسال می بود که سپس از اصرارهای زیاد یحیی گل‌محمدی برای خرید یک مهاجم، نبیل باهویی سوئدی به جمع قرمزهای پایتخت پیوست ولی از همان بازی اول که در ترکیب پرسپولیس به میدان رفت معلوم می بود که او دوای درد تیم یحیی نیست. باهویی آن مهاجم ششدانگ و موردنیاز پرسپولیس نبوده است و این تیم باید به جستوجو نسخه فرد دیگر برای درمان مشکل گلزنی اش می گشت.

در نقل و انتقالات زمستانی عیسی آل‌کثیر به پرسپولیس برگشت اما همزمان شهاب زاهدی هم با رسیدن پیشنهادی از ژاپن ساز جدایی کوک کرد تا مجدد پرسپولیس به جستوجو جذب مهاجم باشد. در این بین شایعاتی همانند وجود ارسلان مطهری در پرسپولیس هم نقل شد که یقیناً باشگاه هیچ مذاکره ای با او نداشته و اکنون جدی‌ترین گزینه برای تحکیم خط دعوا پرسپولیس ستاره خط دعوا ذوب‌آهن است.

ادامه مطلب
سقوط آزاد در هانگژو! » اصفهان امروز آنلاین

محمدجواد محمدی که در نیم فصل اول ۵ گل برای این تیم به ثمر رسانده و از بازیکنان موثر تیم ربیعی بوده، گزینه تازه پرسپولیس برای پر کردن جای خالی شهاب زاهدی است. باشگاه پرسپولیس با ذوب آهن توافق کرده مبلغی کمتر از ۱۰ میلیارد تومان برای رضایت نامه محمدی پرداخت کند تا این بازیکن به جمع قرمزهای پایتخت اضافه بشود.

محمدی سال قبل از هوادار به ذوب‌آهن پیوست و اتفاقا با لباس هوادار سابقه گلزنی به پرسپولیس و بیرانوند را هم دارد. این مهاجم ۲۷ ساله توسط امیر قلعه‌نویی به تیم ملی هم دعوت شد اما مسئله دلنشین درمورد او این است که سابقه بازی در استقلال را هم دارد و با پیراهن هوادار هم به استقلال گل زده هم به پرسپولیس.

ادامه مطلب
سنگ‌همه شجاع برای خمس؛ پاکو بالاتر از برانکو و اسکوچیچ! » اصفهانیا

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و ذوبی‌ها از فروش این مهاجم گلزن پشیمان نشوند، او بزودی با پرسپولیس به توافق نهایی می‌رسد و ادامه لیگ را در تهران سپری می‌کند.

۲۵۸ ۲۵۸



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments