بحران در پرسپولیس: ستاره ازبک خارج از لیست!

ستاره ازبک خارج از لیست! » اصفهانیا


به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ پرسپولیس یکی از فعالترین تیم‌های لیگ برتر ایران در پنجره نیم فصل لیگ برتر ایران بوده و توانسته پنج بازیکن را به گفتن خرید زمستانی به خدمت بگیرد. نقل و انتقالات سرخپوشان در حالی پیش رفته که این تیم ۲۰ بازیکن بزرگسال را در اختیار گرفته و در عین حال یک بازیکن خارجی و لژیونر هم اضافه دارد.

به نقل از افتاب وطن باتوجه به این که هیچ‌کدام از خریدهای پرسپولیس در موقعیت بازیکن آزاد نیستند، این باشگاه برای ثبت قراردادشان باید تا آخر زمان نقل و انتقالات یک نفر را از لیست بیرون بکشد.

شهاب زاهدی و نبیل باهویی دو بازیکنی می باشند که به گمان زیاد لیست خروج تیم پرسپولیس را تکمیل می‌کنند، اما از یک سو مخالفت با جدایی شهاب و از طرف دیگر ناتوانی در توافق با باهویی، همه چیز را به سمت تردید کشانده است.

ادامه مطلب
استقلال با 3 ستاره تازه روبه رو نفت آبادان » اصفهانیا

مسئله مهم این که شهاب زاهدی پیشنهادی از جی لیگ دارد و او هم برای وجود در فوتبال ژاپن تا آخر امشب باید قرارداد خود را فسخ کند. اکنون سهمیه نوزدهم پرسپولیس به محمد خدابنده‌لو رسیده اما برای ثبت قرارداد اورونوف باید یک بازیکن خارجی یا لژیونر از لیست خارج شود.

این در حالی است که پرسپولیس هم چنان یک خرید دیگر را هم جستوجو می‌کند تا به این ترتیب گمان جدایی دو بازیکن هم نقل شود. به این ترتیب پرسپولیس به گمان زیاد در ساعات اینده، پرخبر و جنجالی خواهد می بود.

ادامه مطلب
پاشخ فدراسیون والیبال به عطایی؛ افشاگری بی‌سابقه علیه سرمربی سابق

۲۵۷ ۲۵۱



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments