عجیب اما واقعی؛ داور بازی پرسپولیس عوض شد!

شگفت اما واقعی؛ داور بازی پرسپولیس عوض شد! » اصفهانیا


به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و پرسپولیس در حالی از ساعت ۱۷:۱۵ روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه فولادشهر اصفهان اغاز می‌شود که داور این بازی دچار تحول شد.

به نقل از افتاب وطن در ابتدا کمیته داوران فدراسیون فوتبال خبرداد رضا عادل قضاوت دیدار ذوب‌آهن و پرسپولیس را برعهده خواهد داشت، اما عدم آمادگی جسمانی و صدمه دیدگی این داور جهت شد تا کمیته داوران فدراسیون فوتبال تصمیم سریع در این عرصه بگیرد و داور مدنظرش را تحول بدهد.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال که همانند همیشه یک روز قبل از اغاز بازی‌ها در لیگ برتر اسامی داوران را اظهار کرده می بود، ساعتی بعد از انتخاب رضا عادل به‌گفتن داور وسط مسابقه دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و پرسپولیس، او را تحول داد و قضاوت این جدال حساس را به علی صفایی سپرد.

ادامه مطلب
سریع خوب شو! » اصفهانیا

علی صفایی که ازجمله داوران آینده‌دار و جوان فوتبال ایران محسوب می‌شود، در فصل جاری لیگ‌برتر قضاوت پنج مسابقه را برعهده داشته و برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس هم قضاوت کرده که روز چهارشنبه هم داور وسط جدال شاگردان محمد ربیعی و اوسمار خواهد می بود.

صفایی ابتدا قرار می بود دیدار تیم‌های آلومینیوم و هوادار تهران در هفته هجدهم لیگ برتر را در اراک قضاوت کند، اما با تصمیم کمیته داوران باید به اصفهان برود و در دیدار ذوب‌آهن و پرسپولیس وجود یابد.

ادامه مطلب
عکس| حمایتکامل مدیریت کلباء از فرهاد مجیدی » اصفهانیا

با این شرایط، یک داور دیگر باید قضاوت دیدار آلومینیوم و هوادار را برعهده بگیرد.

۲۵۷ ۲۵۱



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments