وان پلاس واچ 2 معرفی شد؛ قیمت + مشخصات

وان پلاس واچ ۲ معارفه شد؛ قیمت + مشخصات


وان پلاس در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۴ از ساعت هوشمند وان پلاس واچ ۲ پرده برداشت. این محصول از سیستم‌عامل Wear OS 4 منفعت گیری می‌کند و باتری قدرتمندی دارد که شارژدهی ۱۰۰ ساعته را فراهم خواهد کرد.

وان پلاس واچ ۲ با قیمت ۲۹۹ دلار در آمریکا و ۲۹۹ پوند در بریتانیا اراعه می‌شود. این ساعت هوشمند نمایشگری ۱.۴۳ اینچی با تراکم ۳۲۶ پیکسلی دارد و بدنه آن از استیل ضدزنگ ساخته شده است.

وان پلاس واچ ۲ معارفه شد؛ قیمت + مشخصات ۱۷

مشخصات ساعت هوشمند وان پلاس واچ ۲

وان پلاس در نسل دوم ساعت هوشمند خود از تراشه اسنپدراگون W5 منفعت گیری کرده است که سیستم‌عامل Wear OS 4 را اجرا می‌کند. بااین‌حال، این گوشی RTOS هم دارد که پردازش‌های خود را روی تراشه BES2700 انجام می‌دهد. RTOS برای انجام کارهای پایه‌ای در این محصول منفعت گیری می‌شود و وقتی که نیاز به جابه‌جایی در رابط کاربری و دانلود و منفعت گیری از اپ‌ها را داشته باشید، Wear OS به‌کار گرفته می‌شود. وان پلاس به این طراحی «معماری موتور دوگانه» می‌گوید.

ادامه مطلب
مودم 5G اسنپدراگون X80 کوالکام با حمایتاز ربط ماهواره‌ای معارفه شد
1708955466 446 وان پلاس واچ 2 معارفه شد؛ قیمت مشخصات
وان پلاس واچ ۲ معارفه شد؛ قیمت + مشخصات ۱۸

وان پلاس واچ ۲ از GPS با فرکانس دوگانه نیز منفعت می‌برد تا در میانه فعالیت‌های ورزشی به‌دقت موقعیت فرد را ردیابی کند. این ساعت هوشمند این چنین به سنسورهای متداول همانند ضربان قلب، تشخیص استرس و ردیابی خواب نیز تجهیزاست.

1708955466 550 وان پلاس واچ 2 معارفه شد؛ قیمت مشخصات
وان پلاس واچ ۲ معارفه شد؛ قیمت + مشخصات ۱۹

اما با اهمیت ترین ویژگی نسل دوم ساعت هوشمند وان پلاس شارژدهی باتری ۱۰۰ ساعته آن است. این شارژدهی با پشتیبانی حالت Power-Save می‌تواند حتی زیاد تر هم شود. این حالت قابلیت‌های Wear OS را از کار می‌اندازد و تنها به ساعت اجازه می‌دهد تا فعالیت‌ها، مطلب‌ها، حالت خواب و GPS را بازدید کند. با این حالت می‌توانید تا ۱۲ روز از این ساعت هوشمند منفعت گیری کنید. این رقم نزدیک به ۸ برابر زیاد تر از اپل واچ است.

ادامه مطلب
آنر واچ 4 پرو با eSIM و عمر باتری 10 روزه معرفی شد + مشخصات و قیمت

وان پلاس واچ ۲ در یک اندازه با رنگ‌های مشکی و استیل اراعه می‌شود. وزن آن همراه با بند ۸۰ گرم است و با استاندارد ۵ATM در برابر آب مقاوم است.



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments