طرح‌های مفهومی جدید تکنو

مطرح‌های مفهومی تازه تکنو برای تلفنها؛ قابی از چرم گیاهی که بو دارد!


تکنو در کنگره جهانی موبایل بارسلون، با چند مطرح مفهومی تازه توجهات را به خود جلب می‌کند. یکی از این مطرح‌ها شامل «چرم معطر» است. این مطرح مفهومی دلنشین، با ترکیب چرم و میکروکپسول‌های معطر ساخته شده است. اسانس روغن معطر میکروکپسوله به رزین چرم گیاهی اضافه و نسبت آن با دقت به غلظت عطر تنظیم می‌شود.

منفعت این مطرح مفهومی چیست؟ در واقع تکنو با این مطرح از سه حس برای ساخت قاب پشتی تلفنها منفعت گیری می‌کند: بینایی، لامسه و بویایی. به‌گزارش Android Headlines، این شرکت چینی می‌گوید که این عطرها می‌توانند بیشتر از یک سال در شرایط منفعت گیری معمولی همانند عدم قرارگرفتن در معرض نور خورشید، مالش شدید یا درجه حرارت بالا، ماندگاری داشته باشند. این مطرح عطر تازه و خنکی را به مشام شما می‌رساند که با چرم‌های ساده قدیمی زیاد متفاوت است.

مطرح‌های شگفت و خلاقانه تکنو

علاوه‌براین‌، تکنو این چنین چرم ارگانوسیلیکن پارچه‌ای را در جریان کنگره جهانی موبایل به‌نمایش گذاشته است. درواقع این یک پارچه مصنوعی با پوشش ارگانوسیلیکن به‌جای پوشش پلی‌اورتان است. به‌طور معمول این پوشش از یک پارچه سفارشی پوشیده‌شده با پلیمر سیلیکونی ساخته می‌شود. از مزایای مهم این پوشش پارچه‌ای می‌توان به تمیزکردن آسان، بو و ترکیبات آلی فرار (VOC) زیاد کم اشاره کرد. این چنین این ماده آلودگی کربنی پایینی دارد و برای محیط‌زیست بهتر است.

طرح‌های مفهومی جدید تکنو

در واقع تکنو قاب‌های چرمی خسته‌کننده را دیده است و می‌خواهد آن‌ها را با چرم رنگی بهبود بخشد. این شرکت فعلاً درمورد چرم ترکیبی رنگی درحال تحقیق است تا مطرح‌های هنری تازه را با لایه‌های رنگی غنی ترکیب کند.

ادامه مطلب
محققان به کشف راز شکل‌گیری اولین سلول‌ها در زمین نزدیک‌تر شدند
آخرین مطالب

تکنو این چنین فناوری رنگ‌آمیزی محبوب خود را که اولین‌بار در MWC 2023 معارفه شد، در اتفاقات امسال هم به نمایش گذاشت. این فناوری از منشورهای زیرمیکرونی برای فهمیدن چرخش زاویه‌ای تحت عمل میدان الکتریکی منفعت گیری می‌کند؛ به این علت نور مرئی با طول موج‌های گوناگون را پراکنده می‌سازد.

طرح‌های مفهومی جدید تکنو

توری اپتیکال سه‌بعدی استریوی تکنو نیز که از مواد کامپوزیتی منفعت گیری می‌کند، در این اتفاقات معارفه شد؛ این فناوری که با بافت شطرنجی ستونی ترکیب شده است، بدون عینک توانایی بصری سه‌بعدی، افکت عمق میدان، افکت تعلیق، تحول رنگ و غیره را به کاربر نمایش می‌دهد.

ادامه مطلب
کاربران آیفون قادر نخواهند می بود از «گلکسی رینگ» منفعت گیری کنند

تکنو همه این کانسپت‌های تازه را این هفته در جریان نمایشگاه MWC 2024 به‌نمایش می‌گذارد. علاوه‌براین مطرح‌ها، باید چشم به راه نمایش گوشی رول‌شونده و سگ رباتیک این کمپانی هم باشیم.



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments