1995870

عکس‌| روز آرام یک استقلالی اسبق؛ خبری از یاغی‌گری نبوده است! » اصفهانیا


به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ امیدنورافکن طبق معمول در میانه میدان با شور و شوق خاصی فوتبال بازی می‌کند و جنگ روانی بسیاری در طول بازی تشکیل می‌کند اما در بازی با استقلال خبری از یاغی‌گری و تنش در مسابقه نبوده است.

به گزارش افتاب وطن، هافبک دفاعی سپاهان که علاقمند به بازی فیزیکی است در بازی با استقلال در جنگ‌های میانه میدان وجود ثابت داشت اما در تنش‌هایی که تشکیل می‌شد شرکت نمی‌کرد و تلاش داشت از حاشیه‌های این مسابقه در امان باشد.

نورافکن در سال‌های قبل چالش‌هایی را با هواداران استقلال پشت سر گذاشت اما در این مسابقه در ابتدای بازی توسط هواداران تشویق شد و احتمالا همین نوشته او را تحت تاثیرقرار داده می بود تا از حواشی دوری کند و این رابطه‌ای که بعد از سال‌ها مجدد مقداری بهتر شده است را نگه داری کند، یقیناً او در انتهای بازی نسبت به تشویق هواداران استقلال اظهار نظر نکرد و با احترام نسبت به تیم جاری خود حرکت کرد و نظری در این مورد نداد.

ادامه مطلب
بیوگرافی امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی

چیزی که در این مسابقه اشکار می بود نوع حرکت و عکس العمل‌های امید نورافکن شباهتی به کاراکتر مهم او در مستطیل سبز نداشت و او تلاش داشت ورژن فرد دیگر از خود را در این مسابقه به نمایش بگذارد.

او روز قبل در ترکیب مهم سپاهان قرار گرفت و کارکرد نسبتا خوبی هم داشت و کار را برای هافبک‌های استقلال سخت کرده می بود اما تحت تاثییر بازی خوب هافبک‌ها و مدافعان استقلال همانند دیگر بازیکنان سپاهان در خلق موقعیت ناکام ماند.

ادامه مطلب
عکس‌| آشتی‌کنان نکونام و خطیر در حضور مداح معروف و دبیر! » اصفهان امروز آنلاین

۲۵۸ ۲۵۸



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments