رندرهای گلکسی زد فلیپ 6 تغییرات این دستگاه را نشان می‌دهد + ویدیو

رندرهای گلکسی زد فلیپ ۶ تغییرات این دستگاه را مشخص می کند + ویدیو


روز قبل ناظر انتشار کردن اولین رندرهای گلکسی زد فولد ۶ بودیم و اکنون نوبت به دیگر گوشی تاشو سامسونگ رسیده است. طراحی احتمالی گلکسی زد فلیپ ۶ سامسونگ در رندرهای جدیدی به نمایش گذاشته شده است که در آن‌ها ناظر تغییرات جزئی هستیم.

سال قبل میلادی، سامسونگ گوشی تاشو صدفی خود، یعنی گلکسی زد فلیپ ۵ را با تغییرات قابل‌توجهی ازجمله نمایشگر بیرونی بزرگ‌تر و لولای بهبودیافته معارفه کرد. اکنون مطابق رندرهای منتشرشده، به‌نظر می‌رسد که کره‌ای‌ها در سال جاری به‌جای تغییرات عمده، روی اصلاح طراحی گوشی خود تمرکز می‌کنند.

تغییرات و مشخصات گلکسی زد فلیپ ۶

مطابق گزارش‌ها، ابعاد زد فلیپ ۶ در زمان بازشدن به ۱۶۵.۰ در ۷۱.۷ در ۷.۴ میلی‌متر می‌رسد که این مقدار در نسل قبلی ۱۶۵.۱ در ۷۱.۹ در ۶.۹ میلی‌متر است. سامسونگ به گمان زیادً با افزایش ضخامت دستگاه، تصمیم دارد از باتری بزرگ‌تری در آن منفعت گیری کند. در همین رابطه، در برخی گزارش‌ها به باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی (۳۰۰ میلی‌آمپرساعت زیاد تر نسبت به مدل قبل) اشاره شده است.

ادامه مطلب
پرچمدار بعدی ریلمی توسط یک هوش مصنوعی معارفه می‌شود_اصفهانیا

نمایشگر داخلی گلکسی زد فلیپ ۶ نیز انگارً همان اندازه ۶.۷ اینچی قبلی خود را نگه داری خواهد کرد. درمورد نمایشگر بیرونی دستگاه هرچند در گزارش‌ها به وجود یک پنل ۳.۹ اینچی اشاره شده می بود، اما مطابق این رندرها، به‌نظر می‌رسد که همان اندازه ۳.۴ اینچی اسبق را خواهد داشت.

بااین‌حال، انتظار می‌رود تا دوربین مهم گوشی یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی باشد که نسبت به سنسور ۱۲ مگاپیکسلی نسل‌های قبلی یک ارتقاء قابل‌دقت محسوب می‌شود. در رابطه سنسور فوق عریض دستگاه هیچ خبری وجود ندارد و تا این مدت نمی‌توان انتظار داشت که زد فلیپ ۶ به دوبین تله‌فوتو تجهیزشود.

ادامه مطلب
سری گلکسی S25 به گمان زیادً در نسخه‌های اسنپدراگون و اگزینوس اراعه می‌شود_اصفهانیا

درنهایت، مطابق ویدیو و رندرهایی که در بالا آورده‌ایم؛ گلکسی زد فلیپ ۶ در دو رنگ اسطوخودوس و سبز نعنایی اراعه خواهد شد.

سامسونگ به گمان زیادً مطابق معمول گلکسی زد ‌‌‌‌فلیپ ‌‌‌۶ و زد فولد ۶ را در ماه آگوست (مرداد-شهریور) معارفه خواهد کرد. این چنین این گمان وجود دارد که سامسونگ نسخه ارزان گلکسی زد فولد ۶ را اواخر سال ۲۰۲۴ اراعه می‌کند.



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments