آپدیت جدید تلگرام با چندین قابلیت برای گروه‌ها معرفی شد

آپدیت تازه تلگرام با چندین قابلیت برای گروه‌ها معارفه شد


تلگرام با اراعه چندین ویژگی تازه، توانایی گروه‌ها در سرویس خود را بازتعریف کرده و به سطح جدیدی آورده است. با وجود این قابلیت‌ها، اکنون می‌توان در گروه‌ها از استوری منفعت گیری کرد و این چنین چندین گزینه شخصی‌سازی برای تحول طراحی و سبک گروه‌ها وجود دارد.

با وجود این به‌روزرسانی که انگارً در برخی نقاط اراعه شده است، سطح گروه‌ها را می‌توان با پشتیبانی اعضا افزایش داد. سطوح بالاتر علتمی‌شود تا در گروه به برخی ویژگی‌های پریمیوم که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم دسترسی داشته باشد.

در این به‌روزرسانی تازه، مدیران می‌توانند برای گروه‌های خود یک استوری انتشار کنند. مسئله قابل‌دقت این که جواب کاربران به این استوری‌ها در گروه ارسال می‌شود و به همین ترتیب مکالمات جدیدی بین آن‌ها شکل می‌گیرد.

برای انتشار کردن یک استوری برای گروه خود، باید روی لوگو اضافه‌کردن استوری تازه (+) در پروفایل گروه ضربه بزنید یا در قسمت ویرایشگر استوری، گروه خود را انتخاب کنید.

ادامه مطلب
۱۰ تأثیر شگفت DNA نئاندرتال‌ها روی سلامت انسان امروزی_اصفهانیا
آخرین مطالب

گروه‌های بوست‌شده این چنین به گزینه‌های شخصی‌سازی منحصربه‌فردی دسترسی خواهند داشت. به‌گفتن مثال، می‌توانید رنگ و لوگو پروفایل گروه خود را تحول دهید، یک ایموجی برای آن تنظیم کنید و عکس عرصه‌ای را انتخاب کنید که برای همه افرادی که گروه را باز می‌کنند قابل مشاهده باشد. برای انتخاب ایموجی گروه خود نیز هزاران ایموجی ساخته‌شده توسط هنرمندان وجود دارد.

1709288833 193 آپدیت تازه تلگرام با چندین قابلیت برای گروه‌ها معارفه شد

گروه‌های سطح بالاتر برخی از ویژگی‌های پریمیوم تلگرام را نیز خواهند داشت. برای مثال، ادمین‌ها می‌توانند یک مجموعه ایموجی سفارشی را انتخاب کنند که همه اعضا مجاز به منفعت گیری از آن در گروه می باشند، حتی اگر تلگرام پریمیوم نداشته باشند.

ادامه مطلب
پاک کردن حافظه تلگرام | چطور حافظه کش تلگرام را خالی کنیم + نکات_اصفهانیا

درنهایت، اعضای گروه‌های بوست‌شده این چنین می‌توانند به‌طور نامحدود برای مطلب‌های صوتی و تصویری ارسال‌شده در گروه یک رونوشت یا زیرنویس تشکیل کنند.



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments