ملاقات ویژه قلعه‌نویی و مانچینی؛ دعوت از مرد ایتالیایی برای تماشای دربی در تهران

ملاقات اختصاصی قلعه‌نویی و مانچینی؛ دعوت از مرد ایتالیایی برای تماشای دربی در تهران


به گزارش اتفاقات ایران و به نقل از خبرآنلاین؛ امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی ایران چندی پیش برای تماشای بازی الهلال و سپاهان در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راهی عربستان شده می بود. او در جریان این سفر دیداری هم با روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی عربستان داشت و آن‌ها نزدیک به یک ساعت با یکدیگر گفتگو کردند.

مانچینی در جریان این ملاقات استقبال گرمی از سرمربی تیم ملی ایران داشت و آن‌ها با یکدیگر در خصوص آینده فوتبال آسیا و نقش‌شان به گفتن سرمربیان ۲ تیم ملی بزرگ و نقل آسیا در مسیر پیشرفت فوتبال این قاره سخن بگویید کردند. قلعه‌نویی این چنین ضمن تمجید از رشد فوتبال عربستان، از نقش سرمربی ایتالیایی در این نوشته و بهبود شدت بازی تیم ملی عربستان سخن بگویید کرد. مانچینی هم که در جریان جام ملت‌های آسیا چند بار از ایران به گفتن یک تیم مدعی یاد کرده می بود، در خصوص کارکرد خوب تیم ملی ایران در این دوره از رقابت‌ها سخن بگویید کرد.

ادامه مطلب
عکس| فریم به فریم با طلسم‌شکنی نیمار در استادیوم آزادی » اصفهان امروز آنلاین

سرمربی تیم ملی در این نشست از روبرتو مانچینی برای وجود در ایران و تماشای دربی برگشت استقلال و پرسپولیس دعوت کرد که این نوشته استقبال سرمربی تیم ملی عربستان را به جستوجو داشت و او خبرداد در صورتی که برنامه‌هایش اجازه دهد، حتما برای تماشای بازی دربی به تهران خواهد آمد.

قلعه‌نویی در حاشیه این ملاقات، دیداری هم با دبیرکل فدراسیون فوتبال عربستان داشت و او هم ضمن خوش‌آمدگویی به سرمربی تیم ملی ایران، برای برگزاری بازی دوستانه بین ایران و عربستان چراغ سبز نشان داد. دبیرکل فدراسیون فوتبال عربستان در بخشی از سخن بگویید‌هایش از اهمیت برگزاری بازی بین تیم‌های قوی آسیایی و تقابل ایران و عربستان بعد از ۱۵ سال سخن بگویید کرد. او این چنین خبرداد در فوتبال آفریقا مسابقات هر ۲ سال یک‌بار است و تیم‌های نقل دیدارهای بسیاری باهم برگزار می‌کنند ولی با دقت به این که در آسیا مسابقات هر ۴ سال یک‌بار است، برگزاری دیدارهای دوستانه می‌تواند به داغ‌تر شدن رقابت تیم‌ها پشتیبانی اختصاصی‌ای کند.

ادامه مطلب
شوک به پرسپولیس در اغاز دربی » اصفهانیا
آخرین مطالب

در آخر این جلسه امیر قلعه‌نویی از میزبانی مناسب سرزمین عربستان سپاس و سپاس کرد.

۲۵۸ ۲۵۸



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments