کاربران آیفون قادر نخواهند بود از «گلکسی رینگ» استفاده کنند

کاربران آیفون قادر نخواهند می بود از «گلکسی رینگ» منفعت گیری کنند


سامسونگ در کنفرانس MWC 2024 سرانجام حلقه هوشمند «گلکسی رینگ» را به نمایش گذاشت و همانطور که انتظار می‌رفت، هیاهوی زیاد بسیاری برای این دستگاه وجود دارد. در حالی که حلقه هوشمند سامسونگ با دستگاه‌های گلکسی به‌خوبی کار خواهد کرد، اکنون در گزارش جدیدی ادعا شده که کاربران آیفون قادر نخواهند می بود تا از آن منفعت گیری کنند.

«هون پک»، معاون سامسونگ در طول میزگرد مربوط به حلقه هوشمند این شرکت در MWC آشکار کرد که آن‌ها در تلاش می باشند تا حمایتاز دستگاه‌‌های اندرویدی غیر گلکسی را به دستگاه خود اضافه کنند. هنگامی که از او درمورد حمایتاز iOS سوال شد، پک جواب داد:

«ما چالش بین اندروید/iOS را می‌شناسیم و در نهایت امیدوار هستیم که دستگاه‌های ما از چنان کیفیتی برخوردار باشند که مردم مایل به معاوضه به آن باشند.»

مقصد گلکسی رینگ جذب کاربران آیفون است

کاربران آیفون قادر نخواهند می بود از «گلکسی رینگ» منفعت گیری کنند ۷

مشخصا مقصد سامسونگ از گسترش گلکسی رینگ جذب کاربران اپل به اکوسیستم است. غول مستقر در کره جنوبی می‌خواهد از حس کنجکاوی مربوط به گلکسی‌ ‌رینگ منفعت گیری کند تا کاربران اپل، یا حداقل آن‌هایی که کاملا محسور اکوسیستم آن نشده‌اند را به امتحان‌کردن دستگاه‌های اندروید و سامسونگ تشویق کند. اتفاقی که تا حدی برای تلفنهای تاشو سامسونگ رخ داده است، به این علت هیچ ضرری وجود ندارد که همین استراتژی را با گلکسی رینگ نیز امتحان کرد.

ادامه مطلب
نشانه‌های قلدری در محیط کار؛ پیامدها، روش مقابله فردی و سازمانی
آخرین مطالب

در طول این جلسه این چنین اشکار شد که کوچک‌ترین گزینه گلکسی‌ ‌رینگ دارای باتری ۱۴ میلی‌آمپر‌ساعتی و بزرگ‌ترین گزینه آن دارای یک باتری ۲۱.۵ میلی‌آمپر‌ساعتی است. سامسونگ قبلا وعده داده می بود که این باتری حداکثر عمر باتری ۹ روزه را برای گلکسی رینگ اراعه می‌کند، ادعایی که یقیناً بعد از اراعه دستگاه باید مورد آزمایش قرار بگیرد.

سامسونگ تا این مدت زمان دقیق رونمایی از گلکسی‌ ‌رینگ را تایید نکرده است. یقیناً امروز در گزارشی به برگزاری اتفاقات معارفه گلکسی‌ زد فلیپ ۶ و زد فولد ۶ در نزدیک به ۱۲ ژوئیه (۲۲ تیر) اشاره شده می بود که به گمان زیاد معارفه گلکسی رینگ نیز در آن وجود دارد.

ادامه مطلب
جت سئو؛ جامع ترین ابزار آنالیز سایت ایرانی



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments