ردیت احتمالاً با عرضه سهام خود به‌دنبال ارزش‌گذاری 6.5 میلیارد دلاری است

ردیت به گمان زیادً با اراعه سهام خود به‌جستوجو قیمت‌گذاری ۶.۵ میلیارد دلاری است


بر پایه گزارش یک منبع آگاه، ردیت می‌خواهد با اراعه اولیه عمومی سهام (IPO) خود به قیمت‌گذاری حداکثر ۶.۵ میلیارد دلاری دست یابد. این شرکت چندی قبل خواست اراعه عمومی سهام خود را با نماد RDDT به بازار بورس نیویورک ارسال کرد و انتظار می‌رود که به اولین اراعه اولیه بزرگ سال ۲۰۲۴ تبدیل شود.

به‌گزارش CNBC، یک منبع آگاه به ماجرا مدعی شده است که ردیت از اراعه اولیه سهام خود می‌خواهد به قیمت حداکثر ۶.۵ میلیارد دلاری برسد. این شرکت انگارً قیمتی بین ۳۱ تا ۳۴ دلار را برای هر سهم خود در نظر دارد.

کارمندان ردیت می‌توانند در این اراعه اولیه، سهام خود را بفروشند. این شرکت انگارً در آخرین دور جذب اندوخته به مبلغ ۱.۳ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۱، به‌گفتن یک شرکت خصوصی نزدیک به ۱۰ میلیارد دلار قیمت‌گذاری شده می بود.

ادامه مطلب
آپدیت تازه تلگرام با چندین قابلیت برای گروه‌ها معارفه شد
ردیت به گمان زیادً با اراعه سهام خود به‌جستوجو قیمت‌گذاری ۶.۵ میلیارد دلاری است ۷

اندوخته‌گذاران ردیت از اراعه اولیه سهام آن منتفع خواهد شد

یکی از اندوخته‌گذاران بزرگ ردیت «سم آلتمن»، مدیرعامل OpenAI است که انگارً سهامی به قیمت تقریبی ۴۰۰ میلیون دلار را از ردیت در اختیار دارد. به این علت او از این اراعه اولیه میلیون‌ها دلار سود خواهد کرد. از دیگر اندوخته‌گذاران بزرگ این شرکت می‌توانیم به تنسنت و Advance Magazine Publishers، شرکت والد Conde Nast، اشاره کنیم.

مدیران انجمن‌های او گفت‌وگوی ردیت که رسماً کارمندان این شرکت نیستند نیز از طریق برنامه‌ای موسوم به Directed Share Program در این اراعه اولیه شراکت خواهند داشت. این افراد پارسال به‌جستوجو تحول سیاست‌های ردیت در دریافت هزینه بابت منفعت گیری از API این پلتفرم دست به اعتراض و اعتصاب زده بودند.

ادامه مطلب
ردیت انگارً قیمت‌گذاری 5 میلیارد دلاری را برای اراعه سهامش مقصد قرار داده است

اراعه عمومی سهام ردیت در بازار بورس در شرایطی رقم خواهد خورد که بازار اراعه‌های اولیه به‌خاطر نگرانی‌های اقتصادی و نرخ منفعت شرایط چندان خوبی ندارد. به این علت اراعه سهام ردیت می‌تواند اولین IPO بزرگ سال ۲۰۲۴ باشد. این اراعه این چنین اولین اراعه عمومی سهام شرکت‌های شبکه‌های اجتماعی بعد از اراعه سهام پینترست در سال ۲۰۱۹ خواهد می بود.



منبع

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments