درویش مثل پرسپولیس!

درویش همانند پرسپولیس! » اصفهانیا


سپهر ستاری: پرسپولیس یکی از تیم‌هایی می بود که در تعطیلات نیم‌فصل تغییرات بسیاری را توانایی کرد و با چهره‌ای متفاوت پا به نیم‌فصل دوم گذاشت. سرخپوشان پایتخت بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی اکنون اوسمار ویرا برزیلی به گفتن سرمربی خود می‌بینند و با چند خرید تازه داخل مسابقات شده‌اند. دفاع کننده گفتن قهرمانی بعد از ناکامی روبه رو آلومینیوم اراک، موفق شد تراکتور و ذوب‌آهن را ناکامی دهد تا اوضاع برای اوسمار ویرا تا حدی آرام شود. با این حال پرسپولیس این روزها با چند نوشته مهم دست‌وپنجه نرم می‌کند و باید دید مدیران این باشگاه چطور با این چالش‌ها روبه رو خواهند شد.

اعتراض و تهدید بعد از برد شیرین

بعد از برد مورد قیمت پرسپولیس در خانه ذوب‌آهن، چند بازیکن این تیم همانند مهدی ترابی و وحید امیری لب به اعتراض گشودند و از حالت مالی تیم‌شان انتقاد کردند. بازیکنان پرسپولیس این روزها اصلا از پرداختی‌های باشگاه راضی نیستند و اعتقاد دارند هنگامی این تیم توانسته چند بازیکن تازه جذب کند، بعد باید مطالبات بازیکنان قبلی را هم بدهد تا در حق نفرات قدیمی ظلم نشود. ترابی در سخن بگویید‌های خود به طور غیرمستقیم درویش را هم تهدید کرد که اگر مشکلات حل نشود امکان پذیر تصمیم فرد دیگر از سوی بازیکنان گرفته شود.

ادامه مطلب
آمار پرسپولیس بدون بیرانوند؛ خیال اوسمار راحت شد! » اصفهانیا

این نخستین باری نیست که بازیکنان پرسپولیس به علت مشکل در پرداخت دستمزد روبه‌روی مدیریت قرار می‌گیرند و ابتدای فصل هم عدم پرداخت آپشن‌های فصل قبل علتاعتصاب بازیکنان شد. پرسپولیسی‌ها تا امروز نزدیک به ۳۵ درصد دستمزدشان را دریافت کرده‌اند و از این نوشته راضی نیستند. درویش اخیرا به تمرینات پرسپولیس هم رفته ولی تا هنگامی دستمزد بازیکنان به حد قابل قبولی نرسید این اعتراضات فروکش نخواهد کرد.

چالشی به نام مجوز حرفه‌ای

باشگاه پرسپولیس هم این روزها همانند استقلال دچار او گفت و گو مجوز حرفه‌ای است و مدیران این تیم تا ۱۱ فروردین برای ارسال مدارک زمان دارند. اکنون پرسپولیس هیچ بدهی قطعی ندارد و از این نظر خطری این تیم را تهدید نمی‌کند اما او گفت و گو مالکیت مشترک سرخابی‌های پایتخت به یک چالش جدی در راه کسب مجوز حرفه‌ای تبدیل شده است. در شرایطی که قرار می بود برای حل این مشکل مالکیت پرسپولیس به شستا واگذار شود، این شرکت تا امروز تمایل چندانی نسبت به این نوشته نشان نداده و او گفت و گو انتقال مالکیت سرخپوشان فعلا به نتیجه‌ای نرسیده است.

ادامه مطلب
پرواز شهاب زاهدی در جدول آقای گلی » اصفهان امروز آنلاین

از طرفی استقلال هم برای انتقال موانعی دارد و در فاصله کمتر از یک ماه تا زمان باقی مانده برای ارسال مدارک، هر ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس تحت مالکیت وزارت ورزش می باشند. کیومرث هاشمی، وزیر ورزش‌وجوانان هم وعده داده که این مشکل حل شود ولی تا امروز اتفاقی رخ نداده و خطر حذف از لیگ قهرمانان آسیا به شدت پرسپولیس و استقلال را تهدید می‌کند. بدون تردید حذف از لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند با اعتراض هواداران روبه رو شود و آن‌ها تحمل این که تیم‌شان به علت مشکلات مدیریتی نتواند به آسیا برود را ندارند.

دربی، آزمون بزرگ اوسمار ویرا

رضا درویش بعد از انتخاب اوسمار ویرا به جای یحیی گل‌محمدی با انتقادات بسیاری روبه رو شد و کمتر فردی از این تصمیم حمایتکرد. بعد از ناکامی روبه رو آلومینیوم انتقادات به اوج رسید ولی ۲ برد مهم روبه رو تراکتور و ذوب‌آهم و نمایش خوب پرسپولیس در این بازی‌ها علتشد هواداران نسبت به آینده تیم‌شان با سرمربی برزیلی امیدوار شوند. پرسپولیس پیش از دربی باید با نفت‌وگاز گچساران و فولاد خوزستان در ورزشگاه آزادی بازی کند و برد احتمالی در این ۲ بازی علتمی‌شود این تیم با بهترین شرایط پا به دربی بگذارد.

آخرین و جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، کارگری ، ورزشی، حوادث و سلامتی ، استان اصفهان و ایران را در وب سایت اصفهانیا دنبال کنید

با این حال دربی آزمون بزرگ اوسمار ویرا روی نیمکت پرسپولیس است و ناکامی در آن می‌تواند علتانتقاد شدید هواداران شود. از طرفی رضا درویش هم به گفتن فردی که بعد از جدایی گل‌محمدی، اوسمار را انتخاب کرد نمی‌تواند از تیغ تیز انتقادات در امان بماند و ناکامی روبه رو استقلال شرایط را برای او هم سخت کند. به خصوص که زیاد از هواداران اکنون اعتقاد دارند اتفاقاتی همانند خرید بازیکن و اردوی خارجی در زمان وجود کادر فنی قبلی انجام نمی‌شد و بعد از جدایی گل‌محمدی همه نفراتی که در لیست خرید او وجود داشتند جذب شدند!

ادامه مطلب
عکس‌| ملاقات خاص عابدزاده با یک ژاپنی! » اصفهانیا

درویش مثل پرسپولیس!

۲۵۸ ۲۵۸



منبع

About Author

0 0 votes
نظر دهی
Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments